شناسهٔ خبر: 57638746 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

کرواسی – آرژانتین؛ اخبار دوتیم و پیش بینی ترکیب

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی – آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی،امشب در ساعت 22:30 به مصاف کرواسی می رود که استعداد آمریکای جنوبی را در برابر نیرنگ لوکا مودریچ و روحیه جنگندگی فوق العاده قرار می دهد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا،  مهارت هر دو طرف در پنالتی باعث شد تا رقابت‌های یک چهارم نهایی خشمگین شود، زیرا مردان زلاتکو دالیچ چند ساعت قبل از اینکه لا آلبی سلسته هلند را از فاصله 12 یاردی شکست دهد، برزیل را در ضربات پنالتی کنار گذاشتند.

کرواسی که ژاپن و برزیل را در ضربات پنالتی شکست داد و به چهار تیم آخر رسید، از زمانی که در جام جهانی 1998 سوم شد، در یک بازی حذفی در زمان عادی در یک تورنمنت بزرگ پیروز نشده است.

این کشور 3.9 میلیون نفری علیرغم انجام این کار سخت، چهار سال پیش با رسیدن به فینال، دنیای فوتبال را شگفت زده کرد، جایی که فرانسه با پیروزی 4-2 رویاهای آنها را در هم شکست.

کرواسی، با بازیسازی مودریچ هنوز در 37 سالگی در زمین پیشتاز است، باز هم شانس ایستادن در آستانه دومین فینال متوالی را به چالش کشیده است.

این تیم کرواسی مثل یک اسفنج است. آنها تحت رهبری لوکا مودریچ، فشار فوق العاده ای را جذب می کنند و درست زمانی که فکر می کنید شکست میخورند، برای یک حمله آماده میشوند.

برونو پتکوویچ که گل تساوی را مقابل برزیل به ثمر رساند، می تواند جایگاه اصلی خود را در مقابل آندری کراماریچ به دست آورد در حالی که انتظار می رود ماریو پاسالیچ او را در خط حمله حفظ کند.

آرژانتین هرگز در چهار مرحله نهایی از جام جهانی حذف نشده است و هر بار که تا این حد پیش رفته به فینال صعود کرده است – پنجمین و جدیدترین آنها در تورنمنت 2014 قبل از شکست دلخراش آنها مقابل آلمان رخ داد.

گلزنان شجاع اسکالونی در حالی وارد نیمه نهایی می شوند که در هر یک از چهار بازی اخیر خود در تمام تورنمنت ها دو بار در هر یک از 4 بازی اخیرشان گل زده اند – اما رویارویی با حرکات دفاعی سرسختانه کرواسی چالشی است که مسی و همکارانش دارند. باید با دقت لازم برای آن آماده شود.

ترکیب احتمالی آرژانتین:
ای. مارتینز; مولینا، رومرو، اوتامندی، تاگلیافیکو؛ فرناندز، دی پل، مک آلیستر؛ دی ماریا، مسی، آلوارز

ترکیب اصلی احتمالی کرواسی:
لیواکوویچ؛ ژورانوویچ، گواردیول، لوورن، سوسا؛ مودریچ، بروزوویچ، کواچیچ؛ پاسالیک، کراماریچ، پریشیچ

 

نظر شما