شناسهٔ خبر: 57598280 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

نماینده مجلس خطاب به رئیس‌جمهور چین: اگر می‌خواهید با موضع‌گیری اخیر گاوهای شیرده را بیشتر بدوشید، بدوشید

نماینده مجلس خطاب به رئیس‌جمهور چین گفت: اگر با موضع‌گیری اخیر در دیدار از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس می‌خواهید این گاوهای شیرده را بیشتر بدوشید، بدوشید؛ اما این کشورهای صغیر دل خوش به این بیانیه‌ها نباشند.

صاحب‌خبر -

محمد سبزی نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «حجاب ضروری دین بوده و دفاع از حریم مقدس خانواده است» گفت: نگاه تمدنی ایرانیان به پوشش، یک نگاه عفیفانه است. حجاب و عفاف با تار و پود جامعه ایرانی در هم آمیخته و دشمن می خواهد با رواج بی حجابی و بی عفتی، روح تعبد و بندگی خدا را از جامعه ما بگیرد و همان نقشه آندلس را اجرا کند. امروز مطالبه مردم شهیدپرور از مجلس انقلابی و دولت خدمتگزار تدبیر برای پاسداری از ارزش های دینی و حریم خانواده است.

به گزارش خانه ملت، او ادامه داد: این روزها شاهد هستیم کسانی که تا دیروز قاتلانی که در اغتشاشات، نیروهای امنیتی و مردم را به شهادت می رساندند، آدم نظام معرفی می کردند و می گفتند کار خودشان است، چه شده که حال که نوبت مجازات این جانیان و دواعش رسیده، ناراحت شده اند. ضمن تشکر و حمایت از قوه قضائیه می خواهیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، اقدام قاطع و خردمندانه داشته باشند.

این نماینده مجلس خطاب به رئیس‌جمهوری چین گفت: اگر با موضع‌گیری اخیر در دیدار از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس می‌خواهید این گاوهای شیرده را بیشتر بدوشید، بدوشید؛ اما این کشورهای صغیر دل خوش به این بیانیه‌ها نباشند و به نفع آنها است که با جمهوری اسلامی قوی و قدرتمند با احترام صحبت کنند چرا که ما بر سر تمامیت ارضی خود با احدی شوخی نداریم.

 

نظر شما