شناسهٔ خبر: 57589908 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

تازه ترین تحولات در بازار طلا و ارز پایتخت

اقتصاد نیوز : رکورد قیمت سکه امامی امروز شنبه ۱۹ آذر ماه هم در بورس کالا جابجا شد و هم در بازار آزاد تهران. فلز زرد رنگ داخلی ظهر امروز در بورس کالا تا سطح ۱۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بالا رفت. قیمت سکه رفاه عصر امروز در بورس کالا ۱۷ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان بود .

صاحب‌خبر -

قیمت دلار امروز در تهران نسبت به دیروز رنج بود اما بازارهای همسایه شاهد صعود اسکناس آمریکایی بودند.رکورد قیمت سکه هم امروز جابجا شد.

رکورد قیمت سکه امامی امروز شنبه ۱۹ آذر ماه هم در بورس کالا جابجا شد و هم در بازار آزاد تهران. فلز زرد رنگ داخلی ظهر امروز در بورس کالا تا سطح ۱۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بالا رفت. قیمت سکه رفاه عصر امروز در بورس کالا ۱۷ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان بود . 

ضربه صعودی سکه در بورس کالا به بازار سکه 

فعالان بازار معتقدند که ضربه صعودی سکه در بورس کالا به بازار سکه امامی موجب شد که هیجانان سکه بازان برای قرار گرفتن در موقعیت خرید بیشتر شود.

در بازار آزاد سکه بازان ظهر امروز آرایش صعودی به خود گرفتند و سکه ۳۹۵ هزار تومان گران شد و به ۱۷ میلیون و۷۶۵ هزار تومان رسید.  قیمت سکه عصر امروز در بازار یاد شده ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که در مقایسه با دو روز قبل ۳۳۰ هزار تومان رشد را نشان می دهد.

قیمت طلا پیشروی کرد

قیمت اونس طلا در بازار امروز بر روی ۱۷۹۸ دلار قرار گرفت.در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز در محدوده ۱ میلیون ۶۲۲ هزار و ۱۰۰به فروش رسید که در مقایسه با روز پنجشنبه گذشته ۳۰ هزار و ۷۰۰ تومان بالاتر بود.

متن کامل این گزارش را با تیتر «ردپای اژدهای زرد در بازار دلار ایران» در اقتصادنیوز بخوانید.

نظر شما