شناسهٔ خبر: 57585706 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پرتغال بدون رونالدو آماده صعود به نیمه نهایی

نام فوق ستاره تیم ملی پرتغال در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل مراکش دیده نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال پرتغال که پس از صدرنشینی در گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها نیز موفق به کسب پیروزی ۶ بر یک مقابل سوئیس شد، امشب در دیداری حساس برای راهیابی به جمع چهار تیم پایانی به مصاف مراکش خواهد رفت.

دیوگو کاستا، دروازه‌بان پرتغال مقابل مراکش است؛ په‌په و روبن دیاز، دو مدافع میانی این تیم هستند و دیگو دالوت و رافائل گریرو در جناح راست و چپ خط دفاعی آنها به میدان می‌روند.

روبن نوس که در دیدار اخیرشان مقابل سوئیس نیمکت‌نشین بود، امروز تنها تغییر پرتغال در ترکیب ابتدایی است که جای ویلیام کاروالهو را گرفته و به‌عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند و جلوتر از او برناردو سیلوا و اوتاویو به کار گرفته شده‌اند.

خط حمله پرتغال بازهم بدون کریستیانو رونالدو چیده شده و برونو فرناندز، ژائو فلیکس و گونسالو راموس، سه مهاجم این تیم مقابل مراکش هستند.

تیم ملی پرتغال از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه الثمامه، با این ترکیب دیدار ماقبل پایانی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی را مقابل مراکش برگزار می‌کند:

دیوگو کاستا، په‌په، روبن دیاز، دیگو دالوت، رافائل گریرو، روبن نوس، برناردو سیلوا، اوتاویو، برونو فرناندز، ژائو فلیکس، و گونسالو راموس

نظر شما