شناسهٔ خبر: 57578404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

کارشناس سیاسی در جمع بانوان طلبه:

هدف غرب از «زن، زندگی، آزادی» عریان کردن زنان برای مردان هوسباز است

حوزه/ رضوی تصریح کرد: هدف غرب از شعار «زن، زندگی، آزادی» عریان کردن زنان و تبدیل آن ها به ابزار است تا ملعبه دست مردان هوسباز شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مهدی رضوی امروز در یادواره زنان شهیده که با مشارکت حوزه ۳ ناحیه بسیج ارومیه در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری سلام الله علیها این شهر برگزار شد با اشاره به جایگاه حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها اظهار داشت: حضرت زهرا(س) محور و الگوی تمام مسلمین جهان است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص شخصیت و جایگاه زن گفت: این سخن امام راحل که می فرمایند «از دامن زن مردم به معراج می رود» براساس منطق دینی است و در اسلام زن می تواند به جایگاهی برسد که ملائک به حالش غبطه بخورند.

کارشناس سیاسی ادامه داد: غرب که شعار دفاع از حقوق زن سر می‌دهد، کمترین ارزشی برای این جایگاه قائل نیست و زن را موجودی دم دستی و به عنوان کالا قبول دارد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، جهاد تبیین را ضرورت عصر حاضر و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: غربی ها برای دستیابی آسان به زن به عنوان کالا می خواهند شخصیت زن را تغییر داده و یک شخصیت ابزاری به او بدهند و باید برای مردم خصوصا جوانان جایگاه زن در اندیشه متعالی اسلام تبیین شود.

وی تاکید کرد: هدف غرب از شعار «زن، زندگی، آزادی» عریان کردن زنان و تبدیل آن ها به ابزار است تا ملعبه دست مردان هوس باز قرار بگیرد.

رضوی در ادامه به جایگاه زن در انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: انقلاب اسلامی به زنان هویت داد. آمار زنان تحصیل کرده و متخصص در رشته های پزشکی، علمی و ... قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست؛ بعد از انقلاب زن جایگاه واقعی خود را به دست آورد.

وی در پایان با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر دشمن، گفت: بسیجیان و طلاب باید نسبت به جریان نفوذ و رفتارهای منافقانه شناخت کامل داشته باشند؛ رمز ثابت قدم ماندن در مسیر انقلاب حفظ روحیه جهادی، تقویت معنویت و داشتن بصیرت است.

انتهای پیام

یادواره شهدا در مدرسه زینب کبری ارومیه یادواره شهدا در مدرسه زینب کبری ارومیه یادواره شهدا در مدرسه زینب کبری ارومیه یادواره شهدا در مدرسه زینب کبری ارومیه یادواره شهدا در مدرسه زینب کبری ارومیه یادواره شهدا در مدرسه زینب کبری ارومیه

نظر شما