شناسهٔ خبر: 57574441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

اهالی رسانه برابر جریان تحریف قیام روشنگرانه داشته باشند

بابلسر- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) برابر جریان تحریف قیام روشنگرانه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در حاشیه نشست با فعالان رسانه‌ای و مجازی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه ایام فاطمیه نماد جهاد تبیین حضرت زهرا (س) و قیام برابر جریان تحریف به شمار می‌رود، افزود: حضرت از تمام امکانات موجود و شرایط برای بیان انحراف جریان تحریف و روشنگری برابر انحرافات استفاده کرده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ابزار رسانه برابر جریان قدرت که دست به تحریف و انحراف زدند و گام نخستی برابر حرکت دوم معاویه برداشتند از جمله تلاش‌های حضرت بوده است، افزود: اهالی رسانه و فعالان مجازی باید با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) برابر جریان تحریف قیام روشنگرانه داشته باشیم.

وی توجه ویژه به فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: اگر امروزه بخواهیم فرهنگی را نهادینه، جریان سازی و گفتمانی را به جریان تبدیل کنیم، نمی‌توان از فضای مجازی غفلت کرد از این رو در فضای مجازی باید با تخصص و سواد روایت حرکت کرد.

حجت الاسلام درخشنده تصریح کرد: حرکت بدون علم و آگاهی، شناخت میدان و بستر جهاد اگر آسیبی هم نداشته باشد ممکن است فایده‌ای هم نداشته باشد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: در این سازمان تلاش کردیم سند راهبردی و بالادستی برای مدرسه سواد روایت در حوزه‌های مختلف تدوین کنیم و در این جنگ ترکیبی و شناختی، نحوه روایت اول داشتن از جریان سبب پیروزی در میدان می‌شود.

وی افزود: دوره‌های مختلف مدرسه روایت در استان آغاز و هر ماه همایش فعالان رسانه‌های مجازی در استان برگزار می‌شود.

نظر شما