شناسهٔ خبر: 57566658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه شاهرود:

بازاریان ناامنی را نمی‌پسندند/ اتحاد و همدلی خواسته مردم

شاهرود- امام جمعه شاهرود بابیان اینکه اکثریت کسبه و بازاریان ناامنی را نمی‌پسندند، گفت: مردم این روزها به دنبال امنیت، آرامش، اتحاد و همدلی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر، ضمن بیان اینکه خواسته امروز مردم کشور با هر سلیقه و رنگ و نژادی امنیت و آرامش است، ابراز داشت: آشوبگران بدانند که هیچ گاه صدای مردم نیستند چرا که اکثریت همین ملت رهبر معظم انقلاب را صدا، رسانه و تریبون خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه دشمن در اهداف خود براندازی نظام را دنبال می‌کنند، افزود: با وجود این ملت آگاه و با بصیرت دشمن به آرزوی خود نخواهد رسید چرا که مردم با اتحاد و همدلی صدا تمامیت ارضی مرزهای کشور را فریاد می‌زنند.

خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه برخی با سم‌پاشی و سردادن شعارهای دشمن پسند خواسته یا ناخواسته در زمین آن‌ها بازی می‌کنند، ابراز داشت: این افراد قلیل بیماران سیاسی هستند چراکه عزت و استقلال کشور را نمی‌خواهند و باید گفت صدای مردم تنها ندای رهبر معظم انقلاب است.

امینی با بیان اینکه اکثر دستگیرشدگان اخیر بین سن ۱۵ تا ۳۰ سال هستند، تصریح کرد: همین موضوع نشان می‌دهد که این افراد کم سن به راحتی تحت تأثیر فضای مجازی و رسانه‌ای موجود در آشوب‌ها قرار گرفتند لذا باید مراقب میدان جدی جنگ دشمن بود و به ضروری‌ترین نیاز جامعه امروزی یعنی ارتقای سواد رسانه‌ای بیشتر بها دهیم.

وی با بیان اینکه برخی هنوز هم غرب را ابزار حل مشکلات مردم می‌دانند، افزود: امروز بازاریان و کسبه نیز ناامنی را نمی‌پسندند و می‌دانند تحلیل‌های دشمن پسند راه به جایی نمی‌برد و از طریق تریبون نماز جمعه مشکلات مطرح و برای آنها راه حل ارائه و چالش‌ها رفع شدند.

نظر شما