شناسهٔ خبر: 57549839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گزارش مهر از سفر رئیس جمهور به شهرستان های تهران؛

سفر رئیس جمهوربه رباط کریم/ رئیسی: مردم باشعارآزادی گول نمی خورند

رباط کریم- رئیس جمهور گفت: حل مشکل مسکن از محوری‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: آیت الله ابراهیم رئیسی در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران و به منظور بررسی مشکلات صبح امروز پنجشنبه وارد شهرستان رباط کریم شد.

بر اساس این گزارش دیدار عمومی با مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در رباط کریم است.

گفتنی است که بازدید از پروژه‌های مسکن ملی پرند این شهر در برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی قرار دارد.

رئیس جمهور در این سفر ضمن بازدید از پروژه متروی پرند و دو سکوی مترو در شهر رباط‌کریم، در تصفیه‌خانه فاضلاب رباط کریم حضور خواهد یافت تا در جریان وضعیت اجرای این پروژه مهم قرار گیرد.

۱۷:۵۶ بارگذاری حداکثری در استان تهران باعث کمبود زیرساخت‌ها شده است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بارگذاری حداکثری در استان تهران باعث کمبود زیرساخت‌ها در این استان شده است.

محسن منصوری بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری رباط کریم با بیان اینکه ۹۰۰ میلیارد تومان مصوبات سفر گذشته نماینده ویژه ریاست جمهوری در شهرستان رباط‌کریم بود که ۳۰۰ میلیارد تومان به بنگاه‌های اقتصادی تخصیص یافته است اظهار داشت: سرعت خدمات‌رسانی با رشد حدود ۳۰۰ هزار نفری جمعیت در سال در استان تهران متناسب نیست و باید برای جلوگیری از مهاجرت به استان تهران برنامه‌ای مناسب تدوین شود.

۱۷:۳۱ حل مشکل مسکن از محوری‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است

رئیس جمهور گفت: حل مشکل مسکن از محوری‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در جریان سفر به رباط کریم در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: مسئولان برای حفظ هویت تاریخی رباط کریم تلاش کنند.

رئیسی با اشاره به اینکه گذشتن از کنار مسائل در مرام دولت مردمی نیست گفت: حل مشکل مسکن از محوری‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

۱۵:۳۳ رئیس جمهور دستور تسریع در اجرای نهضت مسکن رباط‌کریم را صادر کرد

رئیس جمهور با تاکید بر تسریع در اجرای ساخت واحدهای مسکونی رباط‌کریم گفت: اعتبارات لازم از سوی وزارت نیرو برای تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان تامین و این پروژه تکمیل شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه سفر به رباط کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طرح‌های نهضت ملی مسکن رباط‌کریم کار بزرگی در حال انجام است اظهار داشت: کمک می‌کنیم این پروژه زودتر از موعد مقرر به سامان برسد تا مردم بتوانند در این واحدهای مسکونی مستقر شوند.

وی عنوان داشت: با تسریع در اجرای طرح‌های مسکن که پیش‌ران هستند، همه بخش‌ها و اصناف نیز فعال‌تر خواهند شد.

۱۲:۳۰ رئیس جمهور از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب رباط کریم بازدید کرد

رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب رباط کریم بازدید کرد.

در این بازدید رئیس جمهور با توضیحات وزیر نیرو و مدیران آن در جریان مراحل تکمیل و آخرین وضعیت پروژه قرار گرفت.

۱۱:۳۵ رئیسی: مردم با شعار آزادی گول نمی خورند

رئیس جمهور با اشاره به اینکه وظیفه مهم امروز همه جامعه شناخت توطئه ها و فتنه ها است، گفت: مردم با شعار آزادی گول نمی خورند و ما آزادی را سال ۵۷ به دست آوردیم.

آیت الله ابراهیم رئیسی در جمع مردم رباط کریم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ما صدق را فقط در سخن می‌دانیم اما راستی و اینکه انسان منطبق با حقیقت سخن بگوید جلوه‌ای از صدق است اما رفتار هم باید گفتار را تأیید کند، اتفاق همه این موارد فرد را صدیق می‌کند و تا زمین و زمان است فاطمه اطهر صدیق است.

رئیس جمهور با بیان اینکه حضرت فاطمه در دسترس برای همه کسانی که می‌خواهند زندگی فاطمی داشته باشند است گفت: آن روز که حضرت زهرا در مقابل جریان نفاق ایستاد با ۲ سلاح که اول روشنگری و عدالت و علی و انسان و نجات انسان و قرآن بود خطبه خواند و سلاح دوم ایشان اشک‌های دیگان بود.

رئیسی عنوان داشت: کسانی که بصیرت کامل ندارند اتفاقات را خوب نمی‌بینند اما وقتی خطبه‌های حضرت زهرا را می‌شنویم می فهیم که چه اتفاقی افتاده است.

۱۰:۳۲ رئیس جمهور از پروژه‌های مسکن ملی پرند بازدید کرد

رئیس جمهور در سفر به رباط کریم و در ادامه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان رباط کریم و پرند، از اراضی مسکن ملی در پرند بازدید کرد.

دیدار مردمی، بازدید از برخی پروژه‌ها، شرکت در جلسه شورای اداری بخشی از برنامه امروز آیت الله رئیسی می‌باشد.

۹:۳۵ رئیس جمهور از روند احداث خط متروی پرند بازدید کرد

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی و در جریان حضور در رباط کریم از روند اجرای پروژه مترو پرند بازدید کرد.

در سفر یک روزه به پرند ضمن بازدید میدانی از شهر پرند از طرح‌های نیمه تمام و رو به پایان از جمله پروژه قطار شهری مترو، تصفیه خانه و فاضلاب شهری و همچنین ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر پرند، در جریان پیشرفت فیزیکی طرح‌های نیمه کاره شهرستان قرار می‌گیرد.

نظر شما