شناسهٔ خبر: 57544709 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

مبنای گفت و گو در جامعه باید قانون و احترام به نهادهای قانونی باشد

استاندار هرمزگان گفت: مبنای گفتگو در جامعه باید قانون و احترام به نهاد‌های قانونی و تکیه بر نظر و گزارشات کارشناسی باشد تا بحث‌ها به سرانجام برسد و آینده بهتری برای کشور ساخته شود.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مهدی دوستی در تربیون آزاد دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، گسترش گفتگو بین دیدگاه‌های مختلف را جزو ضرورت‌های جامعه معرفی کرد و افزود: کرسی‌های آزاد‌اندیشی از چندین سال قبل توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد که باید عملیاتی شود و جامعه نیاز به گفتگو دارد و حرف‌های موافق و مخالف باید طرح و شنیده شود.

وی ضمن اشاره به مطالب اشاره شده توسط دانشجویان افزود: در برخی از مواردی که مطرح شد نیاز است اصلاحات صورت گیرد تا مسائل و مشکلات مجموعه کاهش پیدا کند.

استاندار هرمزگان گفت: برخی از کشور‌های همسایه که از آخرین انتخابات‌شان قرن‌ها می‌گذرد امروز مدعی آزادی شده‌اند و خود را در مقام مطالبه‌گری نشان می‌دهند در حالی که این اقدامشان تنها ایجاد جو رسانه‌ای است و قطعا از این رویکردشان ضربه می‌بینند.

دوستی بیان داشت: وضعیت خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان مناسب نیست که باید توجهات در این حوزه افزایش یابد و منابع مورد نیاز برای حل مشکلات تخصیص می‌یابد.

استاندار هرمزگان افزود: آینده نظام تعلیم و تربیت کشور بر دوش دانشجویانی است که از طریق دانشگاه فرهنگیان تربیت می‌شوند.

وی گفت: در هرمزگان مسئله آب و آموزش دو اولویت مهم و اساسی برای دولت است که در حوزه آموزش کار‌های خوبی صورت گرفته است و هرجا نیاز به تامین منابع در بخش تکمیل تجهیزات آزمایشگاهی و افزایش سطح رفاه و سلامت معلمان بوده فراهم شده است.

انتهای پیام/
 

نظر شما