شناسهٔ خبر: 57527490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

عمویی خبر داد

موافقت فراکسیون اکثریت با صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

صاحب‌خبر -
موافقت فراکسیون اکثریت با صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی
خبرگزاری آریا - سخنگوی فراکسیون اکثریت از موافقت اعضای این فراکسیون با صلاحیت بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
به گزارش خانه ملت، ابوالفضل عمویی در تشریح جلسه امروز اظهار داشت: مجمع فراکسیون انقلاب اسلامی عصر امروز به منظور بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در محل صحن مجلس شورای اسلامی تشکیل جلسه داد.
وی افزود: در ابتدای این جلسه مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در سخنانی با اشاره به اولویت‌های برنامه کاری خود در صورت رأی اعتماد مجلس گفت: این وزارتخانه، وزارتخانه مهم و بزرگی است و یکی از بزرگترین وزارتخانه‌های اجرایی کشور از نظر وسعت، خدمات و سطح تماس با مردم است و از عمق روستاها تا مراکز شهر و از آسمان تا دریا مردم با این وزارتخانه در تماس و مواجه هستند.
وی افزود: حجم مطالبات مردم و نمایندگان نیز نشان‌دهنده اهمیت این وزارتخانه است.

نشست فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه و با اشاره به صحبت‌های وزیر پیشنهادی گفت: بذرپاش تأکید کرد اگر ما بخواهیم مسائل را با روش سنتی حل کنیم، که در این وزارتخانه پیش نمی‌رود و معضلاتی نظیر کمبود منابع و تأمین مالی از ابرچالش‌های پیش روی این وزارتخانه است.

نشست فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی
سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس تأکید کرد: بنابر اظهارات وزیر پیشنهادی منابع مورد نیاز برای ساخت 4 میلیون مسکن رقمی معادل دو برابر بودجه عمومی کل کشور است که تأمین آن نیازمند برنامه‌ریزی نوین، دقیق و جدید است و وزیر پیشنهادی اصلی‌ترین برنامه خود را تأمین مالی با الگوهای جدید و متفاوت در صورت رأی اعتماد مجلس دانست.
به گزارش خانه ملت، در ادامه این جلسه 6 نفر از نمایندگان به عنوان موافق و مخالف وزیر پیشنهادی سخنرانی کردند و در نهایت رأی استمزاجی فراکسیون اکثریت مجلس با اعلام پیرهادی رئیس جلسه موافقت با ایشان جهت تصدی وزارت راه و شهرسازی بود./
پایان پیام

نظر شما