شناسهٔ خبر: 57490766 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردای اقتصاد | لینک خبر

فوری/ مدارس این شهرها دوباره مجازی شد

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، مدارس برخی مناطق، فردا دوشنبه ۱۴ آذرماه به علت برودت هوا و یخبندان به صورت غیرحضوری به امر آموزش دانش آموزان می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در کانال اطلاع رسانی‌اش در شبکه شاد اعلام کرده است که با توجه به برودت هوا و یخبندان مدارس همه مقاطع تحصیلی رودهن و دماوند در هر دو نوبت فردا، دوشنبه ( ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ) غیر حضوری خواهد بود.

همچنین مدارس پردیس در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری است.

در این اطلاعیه اعلام شده است که با توجه به میزان کمتر بارش برف امروز در شهرستان فیروزکوه و توابع، تاکنون تصمیمی بر غیر حضوری برگزار شدن کلاس‌ها اتخاذ نشده است. لذا در صورت تغییر شرایط جوی این شهرستان تا قبل از ساعت شش صبح، تصمیم‌گیری و از همین طریق اعلام خواهد شد.

برخی مدارس خراسان رضوی مجازی شد

مدیر روابط‌ عمومی اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس ابتدایی مشهد و برخی شهرستان‌های استان در نوبت صبح فردا تعطیل خواهد بود.

حسین محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تعطیلی مدارس استان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف در استان، مدارس ابتدایی در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق تبادکان و شهرستان‌های صالح‌آباد، چناران، طرقبه‌شاندیز، زبرخان، جلگه‌رخ، تربت جام، رضویه و احمدآباد تعطیل خواهد بود.

وی افزود: مدارس ابتدایی و متوسطه اول فریمان تعطیل است. مدارس متوسطه اول در جلگه‌رخ، احمدآباد و کلات نیرز با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: کلیه مدارس استثنایی در کلیه مقاطع در مناطق یادشده، در نوبت صبح روز دوشنبه، ۱۴ آذر، تعطیل هستند.

محمدزاده بیان کرد: آموزش به صورت مجازی از طریق بستر شاد برگزار می‌شود.

برخی مدارس اردبیل مجازی شد

طبق اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس روز دوشنبه 14 آذرماه 1401 به علت برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی اردبیل در سری قبل از ظهر به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

همچنین فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان سرعین به صورت غیرحضوری و از طریق «شاد» انجام و فعالیت مدارس دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان در سری قبل از ظهر با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما