شناسهٔ خبر: 57464870 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

پیش‌بینی هواشناسی؛ پنج نقطه تهران امروز منتظر برف باشند

صاحب‌خبر -

ساکنان آبعلی، پردیس، دماوند، فیروزکوه و لواسان امروز باید منتظر بارش برف باشند چون براساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات (به‌ویژه شنبه شب تا روز دوشنبه) همراه با بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات مه و بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

براساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات ( به ویژه شنبه شب تا روز دوشنبه) همراه با بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات مه و بارش باران و برف پیش بینی می‌شود. همچنین تا روز دوشنبه به ویژه یکشنبه و دوشنبه کاهش نسبی دما پیش بینی شده است.

آسمان شهر تهران امروز در طول روز نیمه ابری تا ابری همراه با غبار رقیق و در شب ابری در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود و دمای هوا بین ۱۲ تا هفت درجه سانتیگراد نوسان دارد. در آبعلی در طول روز آسمان ابری و مه آلود در بعضی از ساعت‌ها بارش پراکنده و وزش باد و در شب ابری و مه آلود در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی شده است.

در اسلامشهر، پاکدشت و بهارستان آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با غبار رقیق و در شب ابری در بعضی ساعت ها بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

در پردیس، طی روز آسمان ابری و مه آلود در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد و در شب ابری و مه آلود در بعضی ساعات بارش باران و برف و وزش باد و در پیشوا نیمه ابری همراه با غبار رقیق و در شب ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

دماوند روزی ابری و مه آلود در بعضی ساعات بارش پراکنده و در طول شب بارش برف خواهد داشت. رباط کریم، قدس، قرچک، شمیرانات، شهریار، ملارد، ورامین و ری نیز نیمه ابری تا ابری همراه با غبار رقیق و شب ابری در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و وزش باد در روز شنبه دارند.

فیروزکوه با دمای هفت درجه در طول روز آسمانی ابری و مه آلود در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد و شب بارش برف و باران را خواهد داشت. لواسان نیز شرایط مشابه با فیروزکوه را تجربه می کند با این تفاوت که دمای هوا در طول شب به سه درجه می رسد.

نظر شما