شناسهٔ خبر: 57440906 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مراکش ۲ - کانادا یک / مراکش صدرنشین گروه F شد

​دیدار مراکش و کانادا در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۲ بر یک به سود مراکش به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

دیدار دو تیم ملی مراکش و کانادا در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت 18:30 آغاز شد و با نتیجه ۲ بر یک به سود مراکش به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در ورزشگاه الثمامه برگزار شد رافائل کلاوس داور بازی بود. 

حکیم زیاش و یوسف النصیری برای مراکش، نایف آگرد (گل به خودی) برای کانادا گلزنی کردند.

مراکش که شگفتی این دوره از رقابت ها در گروه خود بوده است با ترکیب یاسین بونو (دروازه‌بان)، اشرف حکیمی، نصیر مزراوی، سفیان آمرابات، نایف آگرد، رومن سایس، حکیم زیاش (۷۶- عبدالرزاق حمدالله)، عزالدین اوناهی (۷۶- جواد الیمیق)، عبدالحمید صابری (۶۵- سلیم املاح)، سفیان بوفال (۶۵- زکریا ابوخلال) و یوسف النصیری در این دیدار به میدان رفت.

کانادا نیز با میلان بوریان (دروازه‌بان)، آلیستیر جانستون، سم آدکوگبه (۶۱- اسماعیل کونه)، کمال میلیر، استیون ویکتوریا، جونیور هویلت (۷۶- دیوید واتراسپون)، تایون بیوکانان، مارک آنتونی کایه (۶۰- هاتچینسون)، کایل لارین (۶۰- جاناتان دیوید)، آلفونسو دیویس و جاناتان اوسوریو (۶۶- ریچی لاریه‌آ) وارد زمین شد.

در دقیقه ۴، میلان بوریان، دروازه‌بان کانادا برای دور کردن توپ از محوطه جریمه خارج شد اما پاس او به حکیم زیاش رسید تا بازیکن مراکش بلافاصله دروازه خالی کانادا را باز کند.

در دقیقه ۲۳، پاس بلند حکیمی با فرار یوسف النصیری همراه شد و این بازیکن با شوتی محکم توپ را از زیر دستان بوریان عبور داد تا تبدیل به نخستین بازیکن تاریخ مراکش باشد که در ۲ جام جهانی گلزنی کرده است.

در دقیقه ۴۲ کانادا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. حرکت آدکوگبه از سمت چپ با ارسال زمینی این بازیکن همراه شد که نایف آگرد به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. این اولین گل خورده مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ بود.

مراکش با ۷ امتیاز به عنوان تیم نخست صعود کرد. در این گروه کانادا بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

نظر شما