شناسهٔ خبر: 57439983 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

ناکامی لوکاکو، حذف بلژیک و صعود کروات‌ها به مرحله بعدی

آخرین بازی دو تیم کرواسی و بلژیک در گروه F رقابت‌های جام جهانی قطر مقابل یکدیگر آغاز شده است تا تکلیف این گروه امشب روشن شود. نهایتا این بازی گلی نداشت تا کرواسی به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کند و بلژک در مرحله گروهی حذف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، کرواسی و بلژیک آخرین بازی‌شان در مرحله گروهی جام جهانی قطر را امشب همزمان با دیگر بازی گروه F آغاز کردند تا تکلیف این چهار تیم برای صعود به مرحله بعدی مشخص شود.

دومینیک لیواکوویچ (دروازه‌بان)، ایوان پریشیچ، دیان لاورن، متئو کواچیچ، آندره کراماریچ، لوکل مودریچ، مارسلو بروزوویچ، مارکو لیوایا، برنا سوسا، یوشکو گواردیول و جوسپ یورانوویچ 11 نفر تیم ملی کرواسی هستند که در ابتدای این بازی وارد زمین شده‌اند.

 

تیبو کورتوا (دروازه‌بان)، یان فرتونگن، توبی آلدروایرلد، توماس مونیه، لئاندر دندونکر، تیموتی کاستانیه، اکسل ویتسل، یانیک کاراسکو، کوین دی‌بروین، لئونارد تروسارد و دنیس مرتنز ترکیب اصلی تیم ملی بلژیک است که برای بازی پایانی این مرحله از جام مقابل کرواسی قرار گرفته است.

 

تیم ملی کرواسی در بازی نخست مقابل مراکش به تساوی بدون گل رضایت داد و در بازی دوم مقابل کانادا چهار بر یک پیروز شد تا با کسب چهار امتیاز در جایگاه نخست جدول گروه F قرار گیرد.

 

در مقابل تیم ملی بلژیک در بازی نخست با نتیجه یک بر صفر مقابل کانادا پیروز شد و در بازی دوم نیز برابر مراکش دو بر صفر شکست خورد تا با کسب سه امتیاز در جایگاه سوم جدول این گروه باشد.

 

این بازی امشب در ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه احمد بن علی قطر برگزار شده است و آنتونی تیلور داور انگلیسی سوت آغاز این بازی را به صدا درآورد.

نیمه اول

در دقیقه یک شوت ایوان پریشیچ با فاصله کم از کنار دروازه کورتوا به بیرون رفت.

کراماریچ در دقیقه 15 در محوطه جریمه کرواسی سرنگون شد و داور به سود کروات‌ها پنالتی گرفت اما لحظاتی بعد داور انگلیسی با کمک از کمک داور ویدیویی صحنه را آفساید و پنالتی را مردود اعلام کرد.

در دقیقه 41 دندونکر در مقابل دروازه مراکش یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد و ضربه‌اش بی ثمر بود و توسط مدافعان مراکش دفع شد.

در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده شوت روی پای جوسپ یورانوویچ به شکلی خطرناک از کنار دروازه کورتوا به بیرون رفت.

این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم 

ضربه سر روملو لوکاکو در دقیقه 48 در دستان لیواکوویچ جای گرفت.

در دقیقه 50 شوت سرکش کواچیچ در محوطه جریمه با واکنش کورتوا به کرنر رفت.

شوت بروزوویچ در دقیقه 51  با واکنش کورتوا دفع شد. در ادامه مودریچ شوت سرکشی به سمت دروازه کروات‌ها فرستاد و باز هم کورتوا واکنش نشان داد و دفع کرد.

شوت لوکاکو در دقیقه 60 در مقابل دروازه خالی به تیر دروازه لیواکوویچ برخورد کرد.

در دقیقه 62 باز هم لوکاکو  یک دروازه خالی دیگر را هدر داد. ضربه سر او مقابل دروازه خالی از بالای دروازه کروات‌ها به بیرون رفت.

در دقیقه 68 ضربه فنی روی پای مودریچ در دستان کورتوا جای گرفت.

در دقیقه 87 در ازدحام جمعیت محوطه جریمه کرواسی توپ به پای لوکاکو برخورد کرد و با اختلاف کم از کنار کروات‌ها به بیرون رفت.

در دقیقه 90 سانتر کوین دی‌بروین را باز هم لوکاکو در مقابل دروازه هدر داد.

این خبر به روز رسانی می شود...

نظر شما