شناسهٔ خبر: 57439919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر میراث‌فرهنگی:

توسعه مجتمع‌های گردشگری اولویت وزارت میراث فرهنگی است

محلات- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اولویت‌های این وزارتخانه در دولت سیزدهم توسعه مجتمع‌های گردشگری، پارک‌های تفریحی و امکانات سرگرمی و توسعه نشاط مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عزت الله ضرغامی عصر پنج شنبه در حاشیه بازدید از یک مجتمع گردشگری در شهرستان محلات گفت: باید به افراد دارای اهلیت، دلسوز کشور و پیگیر برای انجام کارهای جدید کمک کرد.

وی بیان کرد: محلات، نقطه‌ای ویژه در کشور است، پایتخت گل و گیاه کشور به شمار می‌رود و همه زیبایی‌ها در این منطقه جمع است. ظرفیت کار بزرگ خدماتی، اقتصادی و صادراتی را دارد.

ضرغامی تصریح کرد: محلات، به لحاظ میراث فرهنگی ارزشمند و به لحاظ طبیعی ویژه است و باید کار سرمایه گذاری خوبی صورت گیرد، سرمایه‌گذاران نیز اگر توانمندی دارند باید پروژه‌های مشابه این مجتمع گردشگری را اجرایی کنند چرا که باید موقعیت شادی و نشاط خانواده محور را ایجاد کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی افزود: در حوزه سرگرمی تسهیلات تبصره ۱۸ خوبی داده می‌شود، زمین مناسب اگر فراهم شود با هماهنگی با دستگاه‌های دیگر تسهیلات و معافیت‌های مختلف نیز داده می‌شود.

وی یکی از اولویت‌های این وزارتخانه در دولت سیزدهم را توسعه مجتمع‌های گردشگری، پارک‌های تفریحی و امکانات سرگرمی و توسعه نشاط مردم دانست.

نظر شما