شناسهٔ خبر: 57434101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

واکنش دوشان ولاهوویچ به شایعات فساد اخلاقی‌‌اش/ این داستان‌ها مسخره هستند

دوشان ولاهوویچ در واکنش به شایعات فساد اخلاقی‌ خود گفت: آن‌هایی که این مسائل را مطرح کردند، چیزی از خودشان ندارند ولی قطعا نمی‌توانند با استفاده از نام من، توجهات بیشتری را به خود جلب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از طرفداری دوشان ولاهوویچ  شایعات مطرح شده در مورد دلیل بازی نکردنش در تیم ملی صربستان را رد کرد. 

برخی رسانه‌ها در صربستان و هلند مدعی شده بودند که خیانت ناموسی ولاهوویچ به پردراگ رایکوویچ (دروازه‌بان تیم ملی صربستان)، دلیل کنار گذاشته شدن او از ترکیب بوده است اما مهاجم یوونتوس قویا این شایعات را رد می‌کند. 

نیازی نیست در مورد چیزی به این مزخرفی توضیح بدهم. ظاهرا این افراد خسته هستند و جز اقدام علیه منافع ملی تیم، کار دیگری برای انجام دادن ندارند.

این داستان‌ها مسخره هستند؛ من تنها می‌خواهم از نام و شرافت خودم حفاظت کنم، بنابراین اگر لازم باشد، پیگیری‌های قضایی لازم را انجام خواهم داد.

آن‌هایی که این مسائل را مطرح کردند، چیزی از خودشان ندارند ولی قطعا نمی‌توانند با استفاده از نام من، توجهات بیشتری را به خود جلب کنند. آن‌ها همواره افراد حقیری بوده‌اند و این را به طور روزمره نشان می‌دهند. 

نظر شما