شناسهٔ خبر: 57424015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال| کراپ الوند مغلوب حریف مشهدی شد

در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم کراپ الوند نماینده استان قزوین در این مسابقات با نتیجه ۴ بر ۲ از حریف میانه جدولی خود فرش‌آرای مشهد شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان تیم کراپ الوند نماینده استان قزوین در این مسابقات با نتیجه 4 بر 2 از حریف میانه جدولی خود فرش‌آرای مشهد شکست خورد.

در این بازی که در ورزشگاه یادگار امام‌ خمینی(ره) شهر الوند برگزار شد، تیم کراپ الوند با بی‌دقتی بازیکنان خود و توپ‌هایی که بازیکنان این تیم لو دادند، در نیمه نخست با گلزنی‌های قدرت بهادی و سعید سروی از تیم فرش‌آرا مواجه شد و در نهایت توانست روی شوت سنگین میثم خیام ستاره جوان خود یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

در نیمه دوم هم شرایط تاکتیکی و بازی تیمی کراپ الوند بهبود پیدا نکرد و این تیم مجبور شد که از میانه نیمه دوم بازی دست به پاور پلی بزند و با توجه به خالی بودن دروازه خود 2 بار پیاپی توسط یاران مشهدی غافلگیر شد و دروازه خود را باز شده دید.

در هر 2 غافلگیری سعید ممبینی بهترین بازیکن فرش‌آرا در این بازی با توپ‌ربایی از بازیکنان کراپ توپ را وارد دروازه بدون دروازه‌بان کراپ کرد و در نهایت هم فقط توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

تیم کراپ الوند با این شکست سومین باخت را در رقابت لیگ برتر امسال تجربه کرد و با وجود این شکست همچنان با 7 امتیاز اختلاف نسبت به مس سونگون در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند. تیم فرش‌آرای مشهد هم پنجمین پیروزی خود را در این مسابقه کسب کرد و با 18 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کرد.

انتهای پیام/

نظر شما