شناسهٔ خبر: 57412994 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستگيري مالخر تلفن همراه در تهران

صاحب‌خبر -
دستگيري مالخر تلفن همراه در تهران
خبرگزاری آریا-رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مالخر تلفن همراه در تهران با کشف 50 دستگاه تلفن همراه خبر داد و گفت: متهم 300 دستگاه را به کشور‌های همسایه انتقال داده بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: آذرماه جاری، کارآگاهان اداره هجدهم این پلیس در تحقیقات ابتدایی از فعالیت یک مالخر حرفه‌ای در جنوب تهران مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: تحقیقات بیشتر کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی نشان داد، یک تبعه کشور همسایه موبایل‌های مسروقه را از سارقان خریداری و به یکی از کشور‌های همسایه ارسال می‌کند.
رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه وی شدند و مالخر حرفه‌ای را دستگیر کردند.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان 300 تلفن همراه مسروقه را پس از خریداری از سارقان به کشور همسایه ارسال کرده که در بازرسی از خانه وی 50 گوشی موبایل سرقتی نیز کشف شد.
وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره هجدهم پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر مالخری و خرید تلفن همراه از سارقان اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی مالباختگان در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم آگاهی قرار گرفت.

نظر شما