شناسهٔ خبر: 57412447 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

زورگيرشرق تهران زمين گير شد

صاحب‌خبر -
زورگيرشرق تهران زمين گير شد
خبرگزاری آریا-رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زورگیر خشن مسافرکش نما در شرق تهران خبر داد و گفت: تحقیقات برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی نشان داد، 2 مرد جوان در پوشش مسافرکش با یک خودرو سفید شهروندان را سوار وسیله‌نقلیه خود کرده و در ادامه با چاقو از آنان زورگیری و گاهی اوقات این اعمال مجرمانه با خشونت انجام شده است.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در گام نخست با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی و متوجه شدند آن‌ها سابقه دار هستند.
رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با کشف این سرنخ مهم و بررسی‌ها آغاز و با تحقیقات بی‌وقفه موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان در جنوب تهران شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضانی کارآگاهان این پایگاه راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و در ادامه موفق به کشف اموال مسروقه شدند.
وی با بیان اینکه 10 نفر از شهروندان با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند، افزود: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان در شرق تهران با همکاری همدستش اعتراف کرد.
سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری همدست وی همچنان ادامه دارد.

نظر شما