شناسهٔ خبر: 57407467 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

خط و نشان سرکرده گروهک تروریستی پاک برای ایران از تلویزیون حکومت اقلیم؛

کشورهای دشمن ایران به ما تجهیزات نظامی پیشرفته تری بدهند تا ایران را سرنگون کنیم!+ فیلم

بولتن نیوز

حکومت اقلیم کردستان عراق، یکی دیگر از شبکه های وابسته به خود را در اختیار سرکرده گروهک تروریستی پاک داد تا از این طریق، از دولت های متخاصم برای این گروه، درخواست سلاح های پیشرفته کنند!

صاحب‌خبر -

گروه بین الملل _ گروه دفاعی: حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی پاک در گفتگویی تلویزیونی با شبکه K.N.N  اقلیم کردستان، آشکارا از تریبون اقلیم کردستان برای ایران خط و نشان کشید.

به گزارش بولتن نیوز، سرکرده گروهک تروریستی پاک که پس از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مخفیگاه پنهان شده و حکومت اقلیم از او محافظت ویژه ای می کند، اخیرا در مصاحبه ای تلویزیونی با شبکه وابسته به حکومت اقلیم کردستان، از دولت های متخاصم درخواست کرد تا به این گروهک سلاح و تجهیزات نظامی پیشرفته بدهند.

دانلود
<div id="video-display-embed-code_1722481" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.bultannews.com/fa/news/play/embed/804489/1722481?width=400&height=300"></script></div>

یزدان پناه گفت؛ سلاح هایی که به ما داده شده کافی نیست و ما باید مجهز به سلاح و تجهیزات نظامی پیشرفته باشیم و اگر دولت های دشمن ایران سریعا ما را تسلیح کنند، نه تنها با ایران، بلکه با تمام گروه های حامی ایران در منطقه مقابله می کنیم و خاورمیانه توسط ما به امنیت و آرامش می رسد!!

حکومت اقلیم کردستان، بدون توجه به هشدارهای جمهوری اسلامی، تا این لحظه نه تنها این گروهکها را خلع سلاح و اخراج نکرده، بلکه بیشتر از قبل، تریبون های رسمی و غیررسمی خود را در اختیار سران گروهکهای تروریست و تجزیه طلب قرار می دهد.

شایان ذکر است حسین یزدان پناه از زمان حملات موشکی سپاه، دیگر در "پردی" دیده نشده و برخی شنیده ها حاکی از آن است که نامبرده تحت محافظت نیروهای ویژه اقلیم کردستان قرار دارد.

انتهای پیام/#

نظر شما