شناسهٔ خبر: 57399050 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

جدیدترین مدل‌های پرده زبرا 2022 + استعلام قیمت

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

اگر به دنبال پرده‌ای هستید که شیک و مدرن باشد، بدون نیاز به چند لایه پارچه امکان کنترل نور را به شما بدهد و با هر دکوری هماهنگی کامل داشته باشد، پرده زبرا همان چیزی است که می‌خواهید. مدل‌های پرده زبرا بسیار متنوع است، طوری که افراد مختلف با سلایق گوناگون را کاملا راضی نگه می‌دارد. فروشگاه اینترنتی پرده بازار انواع مدل‌های این پرده را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. با آگاهی از انواع پرده زبرا می‌توانید راحت‌تر تصمیم بگیرید که چه مدلی برای شما مناسب‌تر است.

پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا نوعی پرده مدرن است که برخلاف پرده‌های پارچه‌ای هیچ چین‌وشکنی ندارد، اما طراحی آن به‌صورتی است که تمام مزایای پرده‌های سنتی و مدرن را دارا است. پرده زبرا از نوارهای تور و پارچه تولید شده است. به این صورت که تور و پارچه یک‌درمیان قرار گرفته و شکلی شبیه به گورخر را به وجود می‌آورند، به همین دلیل به آن زبرا (Zebra) که در انگلیسی به معنای گورخر است، گفته می‌شود.

پارچه پرده زبرا دور یک میله که در بالای پرده قرار دارد، می‌چرخد. وقتی یک نوار تور در مقابل یک نوار پارچه قرار می‌گیرد، جلوی عبور نور گرفته شده و تاریکی لازم به وجود می‌آید. برای اینکه نور از پرده عبور کند، باید پرده را طوری تنظیم کنید که نوارهای تور در مقابل هم و نوارهای پارچه روبه‌روی هم قرار بگیرند. در این حالت نور از تور عبور می‌کند، اما پشت پارچه متوقف می‌شود، بنابراین یک نور ملایم و سایه روشن خواهید داشت. اگر می‌خواهید تمام نور و گرمای خورشید را داشته باشید، می‌توانید پرده را کاملا بالا بزنید.

بهترین مدل‌های پرده زبرا

پرده زبرا مدل‌های بسیار زیبا و متنوعی دارد. این تنوع باعث می‌شود که پرده زبرا برای تمام مکان‌ها مناسب باشد. شما می‌توانید از این پرده در محیط‌های اداری، تجاری، آموزشی و غیره استفاده کنید. با جستجوی اندکی در فروشگاه اینترنتی پرده بازار می‌توانید بهترین مدل‌های پرده زبرا را مشاهده و خریداری کنید.

پرده زبرا ساده

پرده زبرا ساده از پارچه و تور ساده، تک‌رنگ و بدون هیچ طرح و بافتی ساخته شده است. سادگی باعث می‌شود که این مدل پرده برای تمام مکان‌ها مناسب باشد. تنوع رنگ پرده زبرا ساده بسیار زیاد است و شما می‌توانید آن را با هر دکوری ترکیب کنید.

پرده زبرا پلیسه

پرده زبرا پلیسه یک مدل جدید و زیبا است که در آن نوارها دارای تاخوردگی‌های منظم، یکنواخت و افقی هستند، طوری که حالت پلکانی ایجاد می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود که پرده ضخیم‌تر شده و با شدت بیشتری جلوی ورود نور را بگیرد، همچنین ظاهری زیبا، کلاسیک و رسمی به محیط می‌دهد.

پرده زبرا دو رنگ

پرده زبرا دو رنگ یکی از زیباترین مدل‌های پرده زبرا است که در آن نوارهای پارچه‌ای تک‌رنگ نیستند، بلکه از دو رنگ مکمل یا متضاد تشکیل شده‌اند. این دو رنگ به‌زیبایی در هم آمیخته و ترکیب می‌شوند و جلوه خاص و متمایزی به اتاق شما می‌دهند.

پرده زبرا ژاکارد

پرده زبرا ژاکارد از پارچه‌ای به همین نام تولید می‌شود. پارچه ژاکارد را کسانی که در کار خیاطی دستی دارند، می‌شناسند. این پارچه‌ی بسیار زیبا دارای طرح‌هایی است که هنگام دوخت در خود پارچه دوخته می‌شود و مانند پارچه‌های دیگر نیست که پس از بافت طرح‌دار می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود که پرده زبرا ژاکارد بسیار بادوام و مقاوم باشد. همچنین این پرده آب را به خود جذب نمی‌کند و می‌توان آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کرد.

پرده زبرا طرح چوب

پرده زبرا طرح چوب برای کسانی که در دکور آن‌ها از وسایل چوبی استفاده شده است و کلا به طرح چوب علاقه‌مند هستند، بسیار مناسب است. این پرده حال‌وهوای یک کلبه جنگلی را به منزل شما می‌دهد و بسیار خاص و متمایز است.

پرده زبرا موج‌دار

پرده زبرا موج‌دار یک مدل محبوب پرده زبرا است که در آن روی نوارهای پرده طرح موج وجود دارد. این نوع پرده حال‌وهوای ملایمی‌ به فضا می‌دهد و محیط را تلطیف می‌کند.

پرده زبرا بافت برجسته

اگر به طرح‌های برجسته که کمی‌ بعد به پرده می‌دهند علاقه دارید، پرده زبرا بافت برجسته برای شما بسیار مناسب است. این نوع پرده هماهنگی زیادی با سبک دکوراسیون سنتی و کلاسیک دارد.

پرده زبرا گل‌دوزی

گل‌دوزی از هنرهای مورد علاقه بسیاری از افراد است و در وسایل خود مانند روبالشی‌ها، روتختی‌ها، کوسن‌ها و غیره از آن استفاده می‌کنند. برای این دسته از افراد پرده زبرا گل‌دوزی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است، زیرا نه تنها بسیار جذاب و منحصربه‌فرد است، بلکه می‌توانند آن را با وسایل موجود در اتاق خود ست کنند. طرح‌های بسیار زیبایی از این مدل پرده در فروشگاه اینترنتی پرده بازار موجود است.

پرده زبرا نقره‌کوب

پرده زبرا نقره‌کوب یک مدل پرده زبرا است که در آن طرح‌هایی با نخ نقره‌ای روی پارچه پرده دوخته می‌شود. این پرده زیر نور طبیعی یا مصنوعی درخشش ملایم و ظریفی دارد که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

پرده زبرا گل داماس

گل داماس نام یک طرح گل بسیار زیبا است که در آن طرح روی پرده تکرار می‌شود. این گل حالتی سلطنتی و باشکوه دارد و برای دیزاین کلاسیک و سلطنتی بسیار مناسب است، اگرچه می‌توانید آن را با دیگر دکورها هم به‌خوبی هماهنگ کنید.

چه مدل‌هایی برای محیط‌های خانگی و اداری جذاب‌تر است؟

تقریبا تمام مدل‌ها برای خرید پرده زبرا مناسب‌ هستند و بسته به سلیقه خود و دکوراسیون منزلتان می‌توانید از هر مدلی که می‌خواهید، استفاده کنید. در محیط‌های اداری که فضا جدی‌، حرفه‌ای و رسمی ‌است، برخی مدل‌ها کارایی بهتری دارند و می‌توانند تطابق بیشتری با محیط داشته باشند. در نهایت اینکه چه مدل پرده‌ای برای شما مناسب‌تر است، بستگی زیادی به دکور و دیزاین مکان مورد نظر شما دارد.

مدل ساده پرده زبرا برای هر مکانی، چه مسکونی و چه اداری، مناسب است و می‌توانید آن را با هر نوع دکوری به کار ببرید. اصولا ویژگی مدل‌های ساده همین است و خوبی آن‌ها این است که حتی اگر بخواهید دیزاین منزل یا محل کار خود را عوض کنید، نیازی به تعویض پرده‌ها ندارید.

پرده‌هایی که در آن‌ها طرح‌های فانتزی و گل به کار رفته است، مانند پرده زبرا گلدوزی بیشتر برای منازل کاربرد دارند و چندان مناسب محیط‌های اداری به نظر نمی‌رسند. اگر دوست دارید پرده زبرا اتاق کار شما در اداره یا محل کسب‌وکارتان طرح‌دار باشد، می‌توانید از پرده زبرا پلیسه یا پرده زبرا موج‌دار استفاده کنید.

پرده زبرا پلیسه برای محیط اداری بسیار مناسب است و ظاهری حرفه‌ای و رسمی‌ به اتاق می‌دهد. همچنین از آنجا که ضخیم‌تر از مدل ساده است، می‌تواند با شدت بیشتری جلوی نور را بگیرد و محیط مناسب‌تری برای کار با کامپیوتر یا ارائه کنفرانس ایجاد کند. پرده زبرا موج‌دار هم گزینه خوبی است و اگر با دیزاین محل کار شما هم‌خوانی داشته باشد، می‌تواند جلوه متمایزی به اتاق بدهد.

پرده زبرا طرح چوب برای اتاق‌های کار با دکور چوب بسیار مناسب است و محیط دوستانه و گرمی ‌را به وجود می‌آورد. این پرده برای اتاق‌های کنفرانس یا برگزاری جلسات که اکثر وسایل موجود در آن‌ها میزهای چوبی اداری هستند، گزینه خوبی است و از آنجا که قسمت پارچه‌ای پرده تیره است، می‌تواند حریم خصوصی بیشتری ایجاد کند.

فروشگاه اینترنتی پرده بازار https://www.pardebazar.com/ بهترین مدل‌های پرده زبرا را با رنگ‌بندی‌های متنوع عرضه می‌کند. شما می‌توانید انواع پرده‌های مدرن شامل پرده شید، پرده دابل شید یا دو مکانیزم، پرده زبرا، پرده ورتیلاین و پرده سان اسکرین را با بهترین قیمت، بالاترین کیفیت و ضمانت 18 ماهه از این فروشگاه خریداری نموده و در کمترین زمان ممکن آن‌ها را دریافت کنید.

نظر شما