شناسهٔ خبر: 57390796 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده انگلیس و ولز 8 آذر 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده انگلیس و ولز 8 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب و در آخرین بازی دور گروهی جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی انگلیس و ولز امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران و در آخرین بازی خود در دور گروهی جام جهانی قطر در استادیوم احمد بن علی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی انگلیس و ولز 8 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال انگلیس و ولز 8 آذر 1401

پخش زنده انگلیس و ولز 8 آذر 1401

در شرایطی که هر 4 تیم گروه همچنان روی کاغذ شانس صعود دارند، امروز و در آخرین روز تکلیف دو صعود کننده به مرحله بعد مشخص می‌شود. انگلیس 4 امتیازی و صدرنشین، بعد از پیروزی پرگل برابر ایران در جدال نخست، در هفته دوم برابر آمریکا تن به تساوی داد تا صعودش به روز آخر گره بخورد. البته که ولز با 1 امتیاز شانس کمی برای صعود دارد.

از سوی دیگر، ولز که در بازی اول با آمریکا مساوی کرد، در بازی دوم مغلوب نمایش درخشان و دلچسب تیم ملی ایران شد و با دو گل شکست خورد تا با 1 امتیاز در قعر جدول باشد.

گفتنی است که ولز و انگلیس در سالیان اخیر 4 بار به مصاف هم رفته‌اند که هر 4 بازی را انگلیس پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی انگلیس و ولز 8 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما