شناسهٔ خبر: 5737572 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران‌ورزشی | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -



شاگردان خاکپور با تیم ملی امید ترکیه دیدار می‌کنند

تیم ملی فوتبال امید ایران در دیداری دوستانه امروز به مصاف تیم ملی امید ترکیه می‌رود. تیم ملی فوتبال امید ایران اولین کمپ تمرینی خود را برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک 2016 برزیل در کمپ قزلچه که در 60 کیلومتری آنکارا قرار دارد برگزار کردند. این اردو که 7 روزه بود تا روز سه‌شنبه ادامه دارد. تیم ملی امید تا به اینجا 6 جلسه تمرینی در ترکیه برگزار کرده و بقیه تمرینات خود را نیز زیر نظر کادرفنی دنبال می‌کند. در همین راستا شاگردان محمد خاکپور امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی امید ترکیه می‌روند. این مسابقه از ساعت 17:30 به وقت محلی آغاز می‌شود. همچنین بازیکنان تیم ملی امید شب گذشته به بازدید از شهر رفتند. بازیکنان تیم ملی شرایط اردوی ترکیه را بسیار مثبت قلمداد کردند و طبق اخباری که از اردو می‌رسد جو اردو بسیار دوستانه و صمیمی است.

جلسه فنی کی‌روش

ملی‌پوشان ایران که به منظور آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی در ازبکستان به سر می‌برند، بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی صبح امروز (شنبه) پس از صرف صبحانه با حضور در سالن جلسات، در جلسه کادر فنی شرکت کردند. در این جلسه فنی سرمربی نقاط ضعف و قوت تیم ملی را به بازیکنان گوشزد کرد. قرار است تیم ملی امروز در زمین تمرینی ورزشگاه جار تمرین کند. تیم ملی با انجام آخرین جلسه تمرینی خود راهی داش‌آغوز ترکمنستان می‌شود.

ملی‌پوشان ساعت ۱۵ عازم داش‌آغوز می‌شوند

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۵ برای دیدار با ترکمنستان عازم داش‌آغوز می‌شود. تیم ملی ایران قرار است از ساعت 17:30 روز ‌سه‌شنبه در نخستین دیدار خود از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در شهر داش آغوز به مصاف تیم ملی ترکمنستان برود. بر همین اساس تیم ملی که هفته گذشته برای برگزاری دیدار تدارکاتی با ازبکستان با پروازی چارتر راهی تاشکند شده بود، پس از برتری در این دیدار و ادامه تمرینات خود در تاشکند، قرار است از ساعت 15 امروز با همین پرواز چارتر از این شهر راهی داش‌آغوز شوند. قرار است طبق توافق انجام شده نیمی از هزینه‌های سفر چارتر به داش‌آغوز را ازبک‌ها پرداخت کنند.

یک گلر خط می‌خورد

طبق مقررات تیم‌ها تا 24 ساعت مانده به آغاز دیدارهای خود باید لیست 23 نفره خود را مشخص کنند.
بر همین اساس تیم ملی که با 24 بازیکن راهی ازبکستان و سپس ترکمنستان خواهد شد روز دوشنبه باید از این لیست یک نفر را کاهش دهد. بنابراین از جمع 4 گلری که تیم ملی را همراهی می‌کنند به طور حتم یک گلر از لیست کی‌روش برای دیدار با ترکمنستان خط خواهد خورد. البته در صورتی که کار حسینی برای این سفر درست شود به جز یک دروازه‌بان، یک بازیکن دیگر نیز از لیست خارج خواهد شد.

دعوت 26 بازیکن به اردوی جوانان

امیرحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان 26 بازیکن را به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد. اسامی 26 بازیکن دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم جوانان ایران که به میزبانی تهران و مازندران (شهرستان بابل) برگزار می‌شود، به شرح زیر است: عارف آغاسی و رضا کرملاچعب از خوزستان/ صادق نیک‌فر و محمدرضا کاوه از خراسان رضوی/ محمد غلامرضا، امید نورافکن، رضا شکاری، امیرحسین بیات، شاهین طاهرخانی، علی ثمرخواه، محمدمهدی رحیمی‌فر، محمدرضا قلی‌زاده و ایمان جلیلی از تهران/ علی طاهریان، امین خطیبی و نیما درودی از آذربایجان شرقی/ علی شجاعی و باقر نیاری از البرز/ حمیدرضا محمدرفیعی، مصطفی اسماعیل‌زاده و امیرحسین امیرطاهری از کرمان/ محمدامین بهرامی، نیما طاهری و عارف غلامی از اصفهان/ نیما مختاری از مازندران و نیما میرزازاد از گیلان. این اردو از بعدازظهر یکشنبه 24 خردادماه تا روز پنج‌شنبه 28 خردادماه در هتل آکادمی برگزار می‌شود و از 28 خردادماه تا روز سه‌شنبه 2 تیرماه در بابل پیگیری خواهد شد.

لیست ترکمنستان اعلام شد

لیست تیم ملی ترکمنستان برای دیدار مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با تیم ملی ایران به شرح زیر اعلام شد. 1- نیکیتا قربان‌اف، 2- سرگی کوزنسوف، 3- میرات همرایوف، 4- رحیم‌بردی بالتایوف، 5- مکان ساپاروف، 6- آکمیرات جومانازاروف، 7- شهرت سایانوف، 8- سردار آنورازوف، 9- بختیار حجی‌مدوف، 10- سلیمان اورازوف، 11- ایلیا تامورکین، 12- احمد آتایوف، 13- امیدجان آستانوف، 14- گوانگ آبیلوف، 15- بردی سمیرادوف، 16- سردارعلی آتیوف، 17- آلتینیرات آنادوردایوف، 18- سلیمان مهادوف، 19- مهمد اورازمحمداف، 20- یاقمیرمیات آنامیردوف، 21- ظفر باباجان‌اف، 22- پاراهات جومانازاروف، 23- نظر بایراموف، 24- امیر قربانی، 25- سردار گلدیوف، 26- آرتور جئورکیان، 27- ارسلان میرات‌ آمانوف، 28- رسلان مینگازوف

دوم تیرماه نشست کمیته فنی

نشست کمیته فنی و توسعه ۲ تیر برای بررسی وضعیت تیم امید در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. جلسه کمیته فنی و توسعه با حضور مرتضی محصص، فریدون معینی، محمد احسانی، محمود یاوری، جلال طالبی، مهدی خبیری، حبیب کاشانی و فرهاد مجیدی در رابطه با بررسی وضعیت تیم ملی امید روز سه‌شنبه دوم تیر ماه راس ساعت 14:30 در روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

زمان فوتسال بانوان آسیا تغییر کرد

مسابقات فوتسال بانوان آسیا سه روز زودتر و از 26 شهریور به میزبانی مالزی آغاز خواهد شد. در حالی که پیش از این زمان آغاز مسابقات فوتسال بانوان آسیا 29 شهریور اعلام شده بود اما زمان اعلام شده تغییر کرد و رقابت‌ها 3 روز زودتر و از 26 شهریور شروع می‌شود. در این رقابت‌ها که به میزبانی مالزی برگزار می‌شود 9 تیم اعلام آمادگی کرده‌اند که در دو گروه با هم رقابت می‌کنند. البته هنوز قرعه‌کشی مسابقات انجام نشده است. ایران، مالزی، چین، ژاپن، تایلند، هنگ‌کنگ، اردن، ازبکستان و ویتنام کشورهای شرکت‌کننده هستند. این مسابقات برای نخستین بار برگزار می‌شود.

علیدوستی ۳۰ بازیکن را دعوت کرد

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان از روز دوشنبه ۲۵ خردادماه در آکادمی ملی فوتبال آغاز می‌شود. تیم ملی فوتبال نوجوانان که خود را برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می‌کند، 25 خرداد اولین اردوی خود را بعد از تعطیلات مدارس برگزار می‌کند. بر همین اساس از سوی حمید علیدوستی 30 بازیکن به این اردو دعوت شدند. اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
تهران: عارف محمدعلی پور، امیرحسین اسماعیل زاده، مهرداد زارعی، طاها شریعتی، ذبیح‌ا... کوهکن، محمدرضا میرزاده، علیرضا سرداری، محمدرضا داوری، عرفان صادقی اصل، سعید آهنی، عبدالرئوف نجاری، امیرحسین
خدا مرادی، امیرحسین حسین پور، کریم باوین/ اصفهان: محسن معظمی گودرزی، امیرسامان رنجبر، علی زنبوری، مهرداد عباسی/ خوزستان: محمد شریفی، وحید نامداری، معراج اسماعیلی، علیرضا سواری، علی غلام‌زاده/ هرمزگان: محمد قادری، محمدامین رضایی/ فارس: امیر محمدی نژاد/ گیلان: مبین عشایر/ اردبیل: میلاد نجفی/ بوشهر: رسول غلامی/ خراسان شمالی: محمد نیری. لازم به توضیح است، این اردو تا 30 خردادماه ادامه خواهد داشت و بازیکنان دعوت شده باید راس ساعت 14 روز دوشنبه 25 خرداد با حضور در مهمانسرای شماره یک خود را به کادرفنی معرفی کنند.







 

نظر شما