شناسهٔ خبر: 5733471 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

المیادین: احزاب یمنی در مذاکرات ژنو شرکت نمی‌کنند

منابع خبری گزارش دادند که احزاب یمنی در لحظات اخیر تصمیم گرفتند که در شرایط کنونی در مذاکرات ژنو مشارکت نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از المیادین، احزاب داخلی یمن در لحظات اخیر تصمیم گرفتند که در شرایط کنونی در مذاکرات ژنو مشارکت نداشته باشند.

خبرنگار المیادین به نقل از منابع آگاه در یمن گزارش داد که جنبش انصارالله احتمالا در مذاکرات ژنو که قرار است دوشنبه آینده برگزار شود، در شرایط کنونی سیاسی و نظامی مشارکت نکند.

در همین ارتباط، شبکه العربیه نیز گزارش داد که هواپیمای سازمان ملل امروز بدون هیات انصارالله و احزاب سیاسی داخلی یمن، به سمت ژنو پرواز کرد.

یکی اعضای جنبش انصار الله یمن درباره علت عدم سفر نمایندگان این جنبش به ژنو گفت: از آنجا که سازمان ملل ماهیت گروه های یمنی شرکت کننده در کنفرانس ژنو را مشخص نکرده است، تنها برخی از گروه های یمنی همراه با هواپیمای سازمان ملل راهی ژنو شدند و هیات انصارالله نیز به دلیل مشخص نشدن ماهیت هیئات های اعزامی از همراه شدن با هواپیمای اعزامی سازمان ملل خودداری کرده است.

مذاکرات ژنو درباره یمن به دوشنبه موکول شد. سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد که مذاکرات یمن که قرار بود روز یکشنبه در ژنو برگزار شود به دلیل تاخیر در ورود یکی از گروه های یمنی یک روز به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها:

نظر شما