شناسهٔ خبر: 57334565 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پیام سران سه قوه به ملی‌پوشان فوتبال

صاحب‌خبر -

پس از پیروزی تیم ملی ایران در برابر ولز در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سران سه قوه پیام‌هایی را خطاب به ملی‌پوشان منتشر کردند.

پیام ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم:

بچه‌های پر تلاش و با غیرت تیم ملی فوتبال ایران، از اینکه با همه وجود جنگیدید و شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندید، صمیمانه از شما و سرمربی و سایر دست‌اندرکاران تیم ملی تشکر می‌کنم. دعای خیر یک ملت در ادامه این راه نیز بدرقه راهتان است.

پیام غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز و از آن مهم‌تر بازی غیرتمندانه و غیورانه ملی پوشان کشورمان، موجب مسرّت و شعف آحاد مردم عزیز بالاخص جوانان شد. اینجانب این پیروزی را به ملت شریف ایران تبریک گفته و برای ملی‌پوشان سرافراز کشورمان در ادامه مسیر آرزوی توفیقات بیشتر دارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

پیام محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس یازدهم:

پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موجب شادی و مباهات مردم شریف ایران گردید . هم‌صدایی و اتحاد همه اعضای تیم که با همدلی‌ شایسته یک ملت همراه بود این پیروزی درخشان را به ارمغان آورد و بار دیگر به جهانیان ثابت کرد پیوند و یکپارچگی مردم ایران پایان‌ناپذیر است و پرچم مقدس این کشور همواره بر افراشته خواهد ماند. ضمن عرض تبریک به یکایک‌ اعضای تیم ملی، مربیان، سرپرستان و به همه هموطنان عزیز، امیدوارم در ادامه رقابت‌ها شاهد موفقیت‌های جوانان عزیزمان باشیم .

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام

نظر شما