شناسهٔ خبر: 57300099 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های شمال

موج نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد که محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه دوم تا روز شنبه پنجم آذر در جاده‌های شمال اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تردد پرحجم خودروها در محدوده سه‌راهی چالوس محور هراز و تردد پرحجم و روان خودروها در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر هستیم.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه دوم تا روز شنبه پنجم آذر در جاده‌های شمال اعمال می‌شود، افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج  ـ چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان، اضافه کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران شمال به مرزن آباد یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ  شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

 

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، بیان کرد: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران یادآور شد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

هاشمی با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت‌ها براساس شرایط ترافیک خواهد بود، خاطرنشان کرد: معمولا روزهای پایانی هفته شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که به همین‌ منظور اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال اجرا می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما