شناسهٔ خبر: 57299425 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تبلیغات

گل بازار، تجربه یک سورپرایز عالی

صاحب‌خبر -

ایرانیان از گذشته های دور تا به امروز، به دور همی و شرکت در جشن ها و مراسم مختلف علاقه داشته اند. میل به شاد کردن دل عزیزان، در مناسبت های مختلف همواره یکی از دغدغه های اصلی خانواده های ایرانی به شمار می رود. حال اگر بنا به دلایلی از عزیزان مان دور باشیم، شاد کردن دلشان کار سختی به نظر می رسد. اما امروز می خواهیم شما را با مجموعه ای آشنا کنیم که به شما کمک می کند به صورت بسیار حرفه ای و لاکچری عزیزان تان را در مراسم مختلف مانند عید نوروز، شب یلدا، جشن تولد، روز مادر و پدر، سالگرد ازدواج و یا سایر مناسبت ها سوپرایز کنید.

گل بازار، تجربه یک سورپرایز عالی

گل بازار یک شرکت اینترنتی ثبت شده در ایران و در کشور سوئد است که به صورت همزمان به ایرانیان مقیم داخل و خارج از کشور، خدمات گسترده ای در زمینه خرید آنلاین گل و خرید هدیه ارائه می کند. امکان ارسال گل به ایران و یا بالعکس ارسال گل به خارج و اکثر کشورهای دنیا توسط این مجموعه امکان پذیر است. یک تیم حرفه ای متشکل از افراد ماهر و زبده در زمینه گل آرایی، متخصصین علم کشاورزی در زمینه گل های آپارتمانی و پرسنل متخصص در جوابگویی تلفنی، چت آنلاین و پاسخگویی از طریق ایمیل، در اختیار شما قرار دارد تا شما به راحتی بتوانید یک خرید متفاوت اینترنتی را تجریه کنید.

در گل بازار مجموعه متنوعی از انواع گل ها و هدایا وجود دارد. اگر قصد خرید باکس گل، خرید جعبه گل، خرید سبد گل ، خرید تاج گل، خرید گل رز جاودان، خرید دسته گل، خرید گل رز، خرید گل رز ارزان را دارید، در گل بازار می توانید تمامی این محصولات را یک جا مشاهده و انتخاب کنید. ارسال گل فوری در گل بازار یک سرویسی بی همتا است که به شما این امکان را می دهد در همان روزی که گل خود را خریداری کرده اید، با آن عزیزان تان را درب منزل و یا در محل کارشان غافلگیر کنید. ارسال گل در گل بازار توسط نیروی مجرب و متخصص که آموزش لازم را جهت نحوه تحویل و برخورد با گیرنده محترم شما را داشته باشد، انجام می گیرد. ماشین های مخصوص حمل و نقل گل که تازگی و طراوت گل های ارسالی را گارانتی می کند، توسط این شرکت تهیه شده و در ارسال گل از آن ها استفاده می گردد.

اگر خارج از کشور هستید و می خواهید از خارج به ایران گل بفرستید، به راحتی و از طریق کارت های بانکی معتبر همان کشور و یا حساب پی پال می توانید پرداخت خود را انجام دهید. دعوت به رستوران، ماساژ و اسپا، خرید طلا و کارت هدیه هم برای شما هموطنان مقیم خارج از کشور امکان پذیر است.

گل بازار، تجربه یک سورپرایز عالی

ایرانیان داخل کشور هم می توانند با گل فروشی آنلاین گل بازار به سراسر ایران گل و هدیه بفرستند. مثلا اگر شما تهران هستید و خانواده محترم تان در شهری دیگر زندگی می کنند به راحتی می توانید آن ها را سوپرایز کنید. امکان ارسال گل به مشهد، ارسال گل به اصفهان، ارسال گل به شیراز و سایر شهرهای ایران در گل بازار امکان پذیر است. البته فعالیت این مجموعه تنها به ارسال گل ختم نمی شود. خرید کیک و انواع هدیه و دعوت به رستوران در سایر شهرهای ایران نیز توسط این مجموعه امکان پذیر است. پس از پرداخت تنها کافی است به گل بازار یک آدرس و یا یک شماره تلفن بدهید، بقیه کارها را تیم حرفه ای گل بازار برای شما به بهترین نحو انجام می دهد. مطمئن باشید عزیزان تان به زیبا ترین شکل ممکن توسط گل بازار سورپرایز شده و هرگز این تجربه شیرین را فراموش نخواهند کرد.

شاد کردن دل عزیزان مان و نشاندن لبخند رضایت بر لبان شان، زیباترین کاری است که می شود انجام داد.  شما در سایت گل بازار با هر بودجه ای می توانید گل و هدیه خریداری کنید و با ارسال آن برای دوستان و آشنایان تان لحظاتی خوش برای آنان رقم بزنید. در این مجموعه هم گل های ارزان قیمت وجود دارد، هم دسته گل ها و باکس گل های لاکچری. شما می توانید با وارد شدن به سایت گل بازار در صورت داشتن هرگونه سوالی  از طریق چت آنلاین و یا تلفنی از خرید خود مطمئن شده و سپس ثبت سفارش کنید. امیدواریم شادی مهمان تک تک لحظات شما و آنان که دوستشان دارید، باشد.

نظر شما