شناسهٔ خبر: 57264405 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

شهادت نوجوان 18 ساله فلسطینی در درگیری‌های صهیونیست‌ها در جنین

یک نوجوان فلسطینی که اوایل امروز در درگیری‌های نظامیان صهیونیست در شهر جنین در شمال کرانه باختری مورد اصابت گلوله قرار گرفت، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «محمود السعدی»، نوجوان 18 ساله فلسطینی که در درگیری امروز نیروهای اشغالگر صهیونیست در جنین با اصابت گلوله به شدت مجروح و به بیمارستان جنین منتقل شد، به شهادت رسید.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که یک فلسطینی دیگر با برخورد گلوله به قفسه سینه و سه نفر دیگر از ناحیه کتف و پا مجروح شده‌اند.
 
در پی شهادت این فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، این مصیبت را به خانواده شهید تسلیت گفت و به مبارزان فلسطینی که در برابر ارتش اشغالگر اسرائیل دفاع کرده‌اند، درود فرستادند.

جنبش جهاد اسلامی با انتشار بیانیه‌ای تاکیدکرد: جنایات و بازداشت‌های رژیم اشغالگر فرزندان ملت ما را نخواهند ترساند بلکه بر پایداری ما در مسیر مقاومت تا ریشه کن کردن اشغال از سرزمینمان خواهد افزود.
 
«سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اعلام کرد که گردان جنین وابسته به سرایا القدس چند بمب در محل تمرکز خودروهای ارتش اشغالگر منفجر و همزمان شماری از نظامیان صهیونیست را با تیراندازی گسترده کشته یا زخمی کرد.
 
صبح امروز دوشنبه نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهر جنین حمله کردند که کانون اصلی حمله صهیونیست‌ها محله «الهدف» بود. اشغالگران اسرائیلی روی پشت بام خانه‌های فلسطینیان مستقر شده و منزل جوانی فلسطینی به نام «راتب البالی» را محاصره و در نهایت او را اسیر کردند.

http://www.taghribnews.com/images/docs/files/000574/nf00574043-1.mp4
 

نظر شما