شناسهٔ خبر: 57173611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دانشگاه‌ها در عرضه جنگ ترکیبی با دشمن مسئولیت مهمی به عهده دارند

امام جمعه کرمان، گفت: دشمن می‌خواهد اندیشه‌ها و افکار نسل جوان ما را در اختیار بگیرد و دانشگاه‌ها در عرضه جنگ ترکیبی با دشمن مسئولیت مهمی به عهده دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در دیدار با اعضای اتحادیه دانشگاه‌های آزاد شرق کشور شامل دانشگاه آزاد کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی، اظهار داشت: حضرت علی علیه السلام فرمودند "دل، فکر آدمی را مدیریت می‌کند و حواس را دل‌ها مدیریت می‌کنند".

وی با بیان اینکه این دو مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: در حوادث اخیر کشور این واقعیت خود را به خوبی نشان داد و دیدیم که چگونه حواس، دل‌ها و افکار را مدیریت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه‌ها با فکر و اندیشه نسل جوان ما سر و کار دارند و عملیات و اجرا، دست اندیشه و فکر است، افزود: دشمن می‌خواهد اندیشه‌ها و افکار نسل جوان ما را در اختیار بگیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها مراکز تولید اندیشه و فکر هستند، ادامه داد: دانشگاه‌ها در جنگ ترکیبی با دشمن حساس‌ترین ماموریت را به عهده دارند و دشمنی‌ها علیه دانشگاه طبیعی است.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه انتظار داریم روسای دانشگاه‌ها بتوانند جمعیت دانشجو را در قرارگاه اندیشه و عمل به خوبی مدیریت کنند، گفت: دانشگاه‌ها در عرضه جنگ با دشمن مسئولیت مهمی به عهده دارند.

انتهای پیام/511/

نظر شما