شناسهٔ خبر: 57167795 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

آخرین تبادل پیام ما با آمریکا در کمتر از ۷۲ ساعت

ما به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی داریم و آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است‌.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حسین امیرعبداللهیان امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره آخرین اخبار از مذاکرات احیای برجام، اظهار کرد: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کنند. ما به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی تبادل می‌شود آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است‌.

وی ادامه داد: آمریکا از طریق برخی وزرای خارجه پیام داده و برای مذاکرات عجله دارند، اما ریاکارانه راب مالی در مصاحبه خود می‌گوید مذاکرات در اولویت ما نیست و اشاره می‌کند به تحریکاتی که می‌خواهند نسبت به کف خیابان و اغتشاش در ایران داشته باشند.
 

برچسب‌ها: