شناسهٔ خبر: 57152602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ديدار مخبر با آيت الله جوادي آملي در قم

صاحب‌خبر -
ديدار مخبر با آيت الله جوادي آملي در قم
خبرگزاری آریا-معاون اول رئیس جمهور در سفر به قم، با آیت‌ الله العظمی جوادی آملی، از مراجع عظام تقلید، دیدار کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد مخبر، امروز سه‌شنبه در دیدار با آیت‌ الله العظمی جوادی آملی در شهر قم، گزارشی از وضعیت کشور و عملکرد دولت ارائه داد.
مخبر در این دیدار، کشور را دارای مزیت و نعمت‌های خدادادی کم‌نظیر دانست که با اتکا به هر یک از آن‌ها می‌توان کشور را به خوبی اداره کرد.
معاون اول رئیس جمهور به کار‌های دولت درباره تأمین کالا‌های اساسی، فروش نفت، اصلاح توزیع یارانه ها، انتقال آب، تأمین انرژی، سرمایه‌گذاری خارجی، دیپلماسی منطقه‌ای، مسکن و اشتغال، اشاره و برنامه‌های دولت را برای مهار تورم و رشد اقتصادی کشور تشریح کرد.
 مخبر با قدردانی از مواضع مراجع عظام تقلید و علما در حمایت از دولت، گفت: تدابیر و نظر مراجع عظام، راهگشای دولت در مسیر حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور خواهد بود.
 آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار، گزارش معاون اول رئیس جمهور را گزارشی نافع و امیدبخش دانست و بر تلاش و خدمت بیشتر برای رفع مشکلات مردم، تأکید کرد.
 مرجع تقلید شیعه، مردم ایران را مردمی محترم، فهمیده و فداکار دانست و تصریح کرد: مردم، عمود دین هستند و باید با عزت و آبرو اداره شوند.  
ایشان، قرآن را حافظ جمهوری اسلامی ایران دانستند و با توجه به هجمه‌های همه‌جانبه دشمن، حل مشکلات کشور را مورد تأکید قرار دادند.

نظر شما