شناسهٔ خبر: 57073438 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آخرین وضعیت جاده‌های کشور/ کدام محورها "برفی و بارانی" است؟

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در برخی جاده‌های کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد شیرانی؛ رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد:  بر اساس گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر کشور، در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های کشور به آرامی و بدون گره‌ترافیکی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل 2.5 درصد کاهش داشته است، افزود: ساعات اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات سه تا چهار بامداد انجام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه برف و باران در برخی از محورهای استان مازندران در حال باردین است،  خاطرنشان کرد: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، البرز، قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و خوزستان نیز بارش باران گزارش شده است.

وی گفت: همچنین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر کشور نشان می‌دهد، محور ریگان - ایرانشهر و نیز محورهای لاسم - ارجمند و زرآباد - چاهان نیز مسدود هستند.

انتهای پیام/

 
 

برچسب‌ها:

نظر شما