شناسهٔ خبر: 5707250 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مقابل مردم شرمنده شدم

نوروزی: از کاری که در مسابقات انتخابی کردم، پشیمانم

خبرگزاری تسنیم: کشتی‌گیر تیم ملی کشورمان از حاشیه‌هایی که روز گذشته (پنجشنبه) در مسابقات انتخابی تیم ملی به وجود آورد، ابراز پشیمانی کرد.

صاحب‌خبر -

امید نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از اتفاقات و حواشی که روز گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی برای او رخ داد، گفت: باید از همه به خاطر اتفاقاتی که رخ داد، عذرخواهی کنم. همه من را می‌شناسند و می‌دانند که چنین آدمی نیستم که اهل حاشیه باشم. من 10 سال است که در کشتی هستم و در این مورد هیچ کس از من بی‌اخلاقی ندیده است اما در یکی دو سال گذشته اتفاقاتی برایم رخ داد که خیلی سخت بود.

وی ادامه داد: به زودی صحبت‌های خود را در این خصوص انجام می‌دهم. من به همین دلیل تمرکز نداشتم و روز گذشته کاری کردم که الان پشیمان هستم. من قبول دارم نباید به آن صورت عکس‌العمل نشان می‌دادم و الان مقابل مردم شرمنده هستم به خاطر همین تلاش می‌کنم تا همه چیز را جبران کنم.

روز گذشته و در دور سوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، امید نوروزی و مهدی زیدوند با یکدیگر رقابت کردند و در حالی که زیدوند از حریف پیش بود، امید نوروزی نسبت به قضاوت کشتی اعتراض و برای دقایقی از حضور روی تشک اجتناب کرد. در ادامه و با اصرار مربیان وی به تشک بازگشت اما مجدداً از ادامه بازی اجتناب و به رسول خادم اعتراض شدیدی کرد. او همچنین با لگد به تابلوهای تبلیغاتی ضربه زد.

انتهای پیام/

نظر شما