شناسهٔ خبر: 57038227 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کی‌روش: بازی با نیکاراگوئه دیدار آماده‌سازی ما خواهد بود

سرمربی تیم ملی ایران گفت: بازی با نیکاراگوئه دیدار آماده‌سازی ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم که آماده شویم، اگر چه بیشتر بازیکنان ما حضور ندارند و بازی نمی‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: بازی با نیکاراگوئه یک روز کاری خواهد بود و جزو برنامه‌های تمرینی ما. همانطور که می‌دانید چند بازیکن بیشتر در تهران نداریم و با یکسری جوان کار می‌کنیم که به اعتقاد من آینده فوتبال ایران در جام جهانی 2026 خواهند بود. بازی با نیکاراگوئه دیدار آماده‌سازی ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم که آماده شویم، اگر چه بیشتر بازیکنان ما حضور ندارند و بازی نمی‌کنند. البته 10 بازیکن بزرگسال همراه ما هستند و مهم است که بتوانیم آنها را بازی بدهیم.

وی در مورد لباس تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 قطر و اینکه مورد تأیید اوست، تصریح کرد: بله. با فدراسیون و تولید کننده لباس صحبت کردم و همه چیز مورد قبول است.

سرمربی تیم فوتبال درباره اینکه چه صحبت‌هایی با مهدی تاج برای آماده‌سازی تیم ملی انجام داده است، گفت: ما همیشه جلساتی با ریاست فدراسیون، همینطور مهدی محمدنبی و مدیر تیم ملی داریم. در این جلسات به تمام مسائل و جزئیات می‌پردازیم. همانطور که می‌دانید آدمی هستم که به جزئیات پایبند هستم و علاقه دارم جزئیات به خوبی پیاده شود. تمام مسائل به لحاظ لجستیکی، تدارکات، دپارتمان پزشکی، دپارتمان آنالیز و ... را پیگیری می‌کنیم و همانطور که روز گذشته دیدید یکی از دوستانم به نام برونو کارش را در کادر تیم ملی شروع کرد. او و دیگر مربیان بازی‌های تیم ملی را رصد کرده‌اند. مارکار آقاجانیان نیز بازی‌های تیم ملی آمریکا را پیگیری کرده است و با توجه به شناخت از ایران کمک خواهد کرد. مهمترین مسئله این است که همه مطالب به خوبی جلو می‌رود.

ادامه دارد...

نظر شما