شناسهٔ خبر: 56999676 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

تداوم روند کاهش نسبی دما در تهران

موج نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که وضعیت جوی این استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و بارش‌های پراکنده همچنین افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، وضعیت جوی استان طی امروز و فردا(۱۶ و ۱۷ آبان) آسمان استان، صاف تا کمی ابری در ساعات صبح همراه با غبار محلی و در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابرناکی موجب بارش‌های پراکنده برف و باران و پدیده مه خواهد شد.

از روز سه شنبه (۱۷ آبان) تا پایان هفته جو پایدار همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در نقاط پرتردد شهری پیش‌بینی می‌شود.

روند کاهش نسبی دما تا روز چهارشنبه(۱۸ آبان) ادامه دارد و از پنجشنبه(۱۹ آبان) هفته جاری روند افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۷ آبان) نیمه‌ابری تا ابری وغبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۱۸ آبان) صاف تا ابری همراه با غبارصبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

نظر شما