شناسهٔ خبر: 56986821 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حقوق کارکنان شوراهای حل اختلاف اصلاح شود

سعادتی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار رسیدگی قوه قضائیه و سازمان برنامه و بودجه به حقوق کارکنان شوراهای حل اختلاف شد که هر ماه با کاهش روبرو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، مهدی سعادتی بیشه سری در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۱۵ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به قوه قضائیه و سازمان برنامه و بودجه گفت: مشکل پرداختی کارکنان شوراهای حل اختلاف باید حل شود که هر ماهه کاهش یافته و اکنون به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: استانداران و فرمانداران باید صدای تغییر دولت را بشنوند لذا باید نسبت به حضور مدیران گذشته که همچنان در سطوح مختلف فعالیت می‌کنند، تجدیدنظر صورت گیرد.

وی در ادامه به برخورد قاطعانه و محکم قوه قضائیه و قضات صدور احکام در حمایت از نیروهای معاونت امنیتی و قضایی تأکید کرد و افزود: لازم است برای برنامه‌ریزی و مدیریت مباحث اخیر با این نیروها همکاری شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: لازم است از کشاورزان و به خصوص باغداران حمایت شود که در این موضوع در استان مازندران، باغداران حوزه کاشت کیوی نیاز به حمایت بیشتری دارند.

نظر شما