شناسهٔ خبر: 56943720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

متکی: جنایات غرب امروز به‌وضوح دیده می‌شود

رئیس خانه احزاب ایران گفت: آمریکایی‌ها دروغگو هستند و جنایات استکبار جهانی امروز در اقصی نقاط جهان به‌وضوح دیده می‌شود.

صاحب‌خبر -

منوچهر متکی، رئیس خانه احزاب ایران ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در سمنان اظهار کرد: تردیدی وجود ندارد که امروز همه تمرکز و تلاش دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بر این متمرکز شده است تا در ایران، اغتشاش و ناامنی به پا کنند.

وی تصریح کرد: برهم‌زدن نظم و آرامش کشور هدف اصلی غربی‌ها در اتفاقات اخیر در کشور بود؛ اما مردم همواره نشان دادند که از بینش و بصیرت بالایی برخوردارند و اجازه نمی‌دهند کشور به آشوب کشیده شود.

رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه غربی‌ها امروز مقابل نظام اسلامی درمانده شده‌اند، گفت: به راه انداختن اغتشاش‌ها در ایران نشانه همین استیصال و درماندگی‌ای است که امروز در جهان غرب وجود دارد.

متکی اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی امروز در تمام تنش‌های قومی، مذهبی، ناامن‌سازی‌ها و آشوب‌ها در منطقه خاورمیانه و در اغتشاشات اخیر در ایران نقش جدی بازی کرده‌اند.

وی ادامه داد: بسیاری از تنش‌هایی که همواره در برهه‌های مختلف در منطقه و ایران اسلامی به راه افتاده، محصول توطئه‌ها و دسیسه‌های غربی‌ها و ایادی آن‌ها بوده است.

رئیس خانه احزاب ایران اضافه کرد: آمریکا هرگز به گفته‌های خود پایبند نبوده و از این‌رو، نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد و اتکا کرد. آن‌ها در دوره‌های مختلف نشان داده‌اند که نه‌تنها برای ایران، بلکه برای کشورهای دیگری که به آن‌ها اطمینان داشته‌اند نیز قابل اطمینان نیستند.

متکی اضافه کرد: شعار و عملکرد آمریکایی‌ها و کشورهای غربی هیچ‌وقت یکی نبوده است و آن‌ها با دروغ، اهداف خود را پیگیری کرده‌اند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها به معنای واقعی کلمه دروغگو هستند و جنایات استکبار جهانی امروز در اقصی نقاط جهان به‌وضوح دیده می‌شود./ایسنا

برچسب‌ها:

نظر شما