شناسهٔ خبر: 56940839 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

مدال طلای قهرمان تیراندازی جهان تقدیم به فرزند ایران

جواد فروغی مدال طلای مسابقات آزاد کشوری را که در سال ۱۴۰۰ کسب کرده بود همچنین پیراهن تیم ملی تیراندازی را به نمایندگی از ورزشکاران این کشور به آرتین هدیه داد.

صاحب‌خبر -

 حادثه‌ به وقوع پیوسته در حرم مطهر احمد ابن موسی(ع) قلب هر ایرانی را از هر جنس و قشر و باوری که بود به درد آورد، طراحی و اجرای حادثه‌ای تروریستی که در حرم حضرت شاهچراغ(ع) رخ داد و غمِ جای خالی ۱۳ شهید را تا همیشه بر دل خانواده هایشان گذاشت.

در این میان داغ آرتین بسیار سهمگین‌تر و جانگداز تر بود؛ کودک پنج ساله شاهد تصاویری بود که برای روح لطیف و کودکانه‌اش زیادی خشونت آمیز بود، آرتین، یتیم و بدون همبازی شد؛ آنها پدر، مادر و برادرش را از او گرفتند و تا همیشه این کودک معصوم و مظلوم را در حسرت دیدار دوباره عزیزانش نشاندند.

حال او درد دست تیر خورده خود را فراموش کرده و در حال دست و پنجه نرم کردن با درد غیر قابل درمان یتیمی و همچنین بی برادری خود است، اما در این میان یک ایران برخاست و ثابت کرد که آرتین تنها نیست و همه‌ی ایران پدر، مادر و برادر او هستند.

شب گذشته در همایش ملی تجلیل از والدین قهرمانان ورزش کشور«دامان» که در شهر شیراز برگزار شد شاهد اتفاقی زیبا بودیم.

جواد فروغی که میهمان ما شیرازی‌ها برای شرکت در این ویژه برنامه بود مدال طلای مسابقات آزاد کشوری را که در سال ۱۴۰۰ کسب کرده بود و همچنین پیراهن تیم ملی تیراندازی را به نمایندگی از ورزشکاران این کشور به آرتین هدیه داد.

این قهرمان ملی و بین‌المللی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از سال ۱۳۹۶ عضو تیم ملی تپانچه بادی جمهوری اسلامی ایران بودم که از شاخص ترین مدال هایم می توان به مدال طلای جام جهانی هند، مدال طلای کرواسی، طلای المپیک، مدال طلای لهستان در رشته میکس بادی و... اشاره کرد.

وی در خصوص شیوه اطلاعش از حمله تروریستی شاهچراغ(ع) گفت: ما در حال مسافرت به سمت شمال کشور بودیم؛ در فیروزکوه که برای صرف شام ایستاده بودیم از این حادثه خبردار شدم و آن لحظه به شدت لحظه سخت و باورنکردنی برایم بود.

فروغی اضافه کرد: وقتی ماجرا سخت تر و دردناک تر شد که دیدیم آرتین عزیز پدر، مادر و برادر خود را در این جنایت تروریستی از دست داده و تعداد زیادی خانواده دیگر نیز داغدار عزیزانشان شده‌اند.

این قهرمان گفت: وقتی به این جشنواره دعوت شدم به ذهنم رسید که در اقدامی علاوه بر همدردی با آرتین، کاری فرهنگی نیز انجام دهم.

فروغی خاطر نشان کرد: علاوه بر این مردم کشور می‌بایست بدانند که ما جامعه ورزشی در کنار این داغدیدگان، آرتین و آرتین های عزیز هستیم و آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در انجام این حرکت ذره‌ای ترحم نبوده، افزود: آرتین باید بداند که تنها نیست و فرزند ایران است و زمانی آرتین می‌بایست احساس تنهایی کند که دیگر کشور ایران نباشد که این هیچوقت اتفاق نخواهد افتاد./فارس

برچسب‌ها:

نظر شما