شناسهٔ خبر: 56923117 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

چشم انداز گروه خودروسازی سایپا در سه سال آینده

موج نیوز

متخصصان گروه خودروسازی سایپا در تلاش هستند در کنار تولید خودروهای تجاری و مقرون به صرفه خود، راهبری پروژه های محصولات جدید نظیر اطلس، سهند و خودرو اقتصادی M44 را در دست بگیرند و با تکیه بر توان، کوشش و استعدادهای خود، این محصولات را در سال 1402 به بازار عرضه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، شرکت خودروسازی سایپا با بیش از نیم قرن سابقه یکی از مدعیان اصلی خودروساز در کشور است که از همان ابتدای فعالیت با هدف تولید و توسعه محصولات با کیفیت در یک فضای رقابتی سالم به فعالیت مشغول است.

این شرکت خودروسازی با تبعیت از استانداردهای روز دنیا در تلاش است با تولید خودروهای تجاری و با کیفیت، رضایت مشتریان را جلب نماید.

گروه خودروسازی سایپا از اواخر سال گذشته با حضور مدیریت جدید، برنامه ریزی مدون و ارائه راهکارهای جدید در راستای بهبود کیفیت و رضایت مشتریان بر آن است از محصولات جدید این شرکت با رویکردی فناورانه رونمایی کند.

این شرکت در حوزه تولید محصولات جدید و پیشرفته در نیمه دوم سال جاری تولید دو محصول شاهین اتوماتیک و آریا را دنبال می کند، همچنین در راستای کمک به ناوگان حمل ونقل عمومی کشور، تولید ون جدید و وانت جدید زاگرس را در برنامه های تولید قرار داده است.

گروه خودروسازی سایپا به عنوان یک شرکت سهامی عام با تکیه بر متخصصان داخلی و با به کارگیری چند هزار پرسنل، همواره در تلاش است با تولید خودروهای تجاری و اصطلاحا مقرون به صرفه خدمت رسانی موثری را به هموطنان ارائه دهد.

گفتنی است، سایپا علاوه بر تولید و عرضه محصولات جدید و همگام با به روزترین استاندارهای روز، مذاکراتی را با شرکای خارجی در پیش گرفته تا در آینده ای نزدیک و با ایجاد شرایطی مناسب،  محصولات جدید و متنوعی را به لیست خودروهای این گروه خودروساز افزوده کند.

مبرهن است خودروسازی سایپا، شرکتی در مسیر حرکت به سمت تغییر و تحولات مثبت است و همواره کوشیده بر تنوع محصولات تولیدی بیفزاید، لذا در همین راستا مفتخر است در حوزه تولید خودروهای تجاری سنگین، دو محصول جدید فوتون و دانگ فنگ را برای سال جاری به بازار عرضه و در خدمت مشتریان قرار دهد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شکل گیری پروژه های مختلف در حوزه های تولید محصول می تواند برند گروه سایپا را در سال های آینده به جایگاه بالایی ارتقاء دهد می گوید: گروه سایپا می تواند با هم افزایی، علاوه بر خلق ارزش و تولید محصولات جدید با استانداردهای جهانی، با تکیه بر متخصصان و کارکنان کل مجموعه در مسیر رشد و توسعه پایدار قرار گیرد.

متخصصان گروه خودروسازی سایپا در تلاش هستند در کنار تولید خودروهای تجاری و مقرون به صرفه خود، راهبری پروژه های محصولات جدید نظیر اطلس، سهند و خودرو اقتصادی M۴۴ که برگرفته از خودرو سیتروئن  C۳ است را در دست بگیرند و با تکیه بر توان، کوشش و استعدادهای خود، این محصولات را در سال ۱۴۰۲ به بازار عرضه کنند.

این شرکت که همواره در جهت بهبود کیفیت محصولات، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را تدوین و اجرایی می کند درصدد است در سال ۱۴۰۳ عرضه وانت جدید ۲۵۱ و خودرو P۹۰ را در دستور کار قرار دهد، همچنین خودرو SP۰ را در سال ۱۴۰۴ به بازار عرضه نماید.

بدون شک گروه خودروسازی سایپا، به همت متخصصان و با تلاش مضاعف کارگران، توانسته در تمام این سال ها دستاوردهای انکار ناپذیری را برای بخش صنعت کشور به ارمغان آورد و بدیهی است با حضور تیم جدید مدیریت و انرژی مضاعف به زودی شاهد دستاوردهای موفق و درخور شان ملت ایران خواهیم بود.

برچسب‌ها:

نظر شما