شناسهٔ خبر: 56920611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 12 آبان 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 12 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در سومین بازی جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی ایران امروز و از ساعت 19:30 به وقت ایران در سومین بازی خود در جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی با ژاپن رودررو می‌شود. ایران دو بازی قبلی خود برابر پاراگوئه و آمریکا را پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده فوتبال ساحلی ایران ژاپن 12 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن امروز 12 آبان 1401

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 12 آبان 1401

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و آمریکا از ساعت ۱۹:۳۰ در مرحله گروهی جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ به میزبانی امارات به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع ایران تمام شد.

محمد معصومی‌زاده، سید مهدی می رجلیلی (دروازه‌بان)ٰ، سعید پیرامون و محمدعلی مختاری، برای ایران گلزنی کردند. در طول بازی بارها برتری بین ایران و آمریکا رد و بدل شد اما در نهایت شاگردان نادری به پیروزی دست یافتند.

تیم ملی ایران با این برد ۶ امتیازی شد و به تنهایی صدرنشین گروه B شد. ژاپن با شکست مقابل پاراگوئه معادلات این گروه را به هم ریخت و با نتیجه ۸ بر ۵ مقابل رقیب آمریکای جنوبی خود شکست خورد. برای تماشای پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و ژاپن 12 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما