شناسهٔ خبر: 56914272 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

روزنامه جمهوری اسلامی عقب‌نشینی کرد؛ نخبگان وفادار به نظام صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ضروری‌‌ترین اقدامی که هم‌اکنون از تمام فعالان سیاسی و نخبگان وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی انتظار می‌رود اینست که صف خود را از صف اغتشاشگران جدا کنند.

صاحب‌خبر -

روزنامه جمهوری اسلامی که تا روز گذشته به رسانه‌هایی که معترضان را اغتشاشگر می‌خواند معترض و معتقد بود آنان از سر شکم‌سیری صدای اعتراض مردم را نمی‌شنوند، امروز عقب‌نشینی کرده و از «نخبگان وفادار به نظام جمهوری اسلامی» خواسته صف خود را از «اغتشاشگران» جدا کنند!

در سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: ضروری‌‌ترین اقدامی که هم‌اکنون از تمام فعالان سیاسی و نخبگان وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی انتظار می‌رود اینست که صف خود را از صف اغتشاشگران جدا کنند.

نویسنده در ادامه تاکید کرده است: اگر در روزهای اول شروع ناآرامی‌های اخیر هنوز تردیدهائی در این زمینه وجود داشت که چه کسانی صحنه‌گردان ناآرامی‌ها هستند و چه هدفی را دنبال می‌کنند، اکنون با اقدامات و شعارهای انحرافی که داده‌اند و می‌دهند تردیدی باقی نمانده است که هدف، براندازی نظام جمهوری اسلامی است. به همین دلیل است که باید صف‌ها مشخص شوند و کسانی که دل در گرو ایران و نظام جمهوری اسلامی دارند، صف خود را از صحنه‌ گردانان ناآرامی‌ها به صورت شفاف جدا کنند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما