شناسهٔ خبر: 56890113 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تحقق 70 درصدي برنامه‌هاي طرح جهش کيفيت ايران‌خودرو

صاحب‌خبر -
تحقق 70 درصدي برنامه‌هاي طرح جهش کيفيت ايران‌خودرو
خبرگزاری آریا-معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تعریف 279 طرح کیفی، از ­تحقق 70 درصدی برنامه‌های جهش کیفیت این گروه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایران خودرو؛ آقای سهراب پرفروشان گفت: هم اکنون 70 درصد از طرح‌های موجود، مطابق با برنامه محقق شده است و 30 درصد باقی مانده نیز تا انتهای دی ماه امسال محقق خواهد شد.
وی افزود: طرح تحول کیفیت از اواخر سال گذشته شکل گرفته و یکی از محور‌های اصلی آن، ارایه محصولات جدید بوده است و در کنار آن، برنامه‌های متنوعی نیز برای کیفی‌سازی محصولات فعلی ایران‌خودرو در نظر گرفته شد، اما جهش مورد نظر کیفیت در محصولات جدید محقق خواهد شد و خودروی ری‌را یکی از مصادیق اصلی آن است.  
پرفروشان گفت: مطابق دستور و ابلاغ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در محصولات جدید مشابه خودروی ری‌را و TF 21 باید عملکرد‌های کیفی به نحوی باشد که مشتری و جامعه اطمینان یابد محصول خریداری شده به هیچ وجه از منظر کیفی، دچار آسیب و عارضه نخواهد شد و طرح کیفی که برای محصول ری‌را در نظر گرفته شده، طرحی متمایز و ویژه است تا بتواند به عنوان محصولی رقابتی در بازار‌های داخلی و خارجی مطرح شود.
 معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو افزود: تعالی فرآیند‌های طراحی، تامین و صنعتی‌سازی و تعیین ویژگی‌ها و اهداف کیفی خاص در محصولات جدید اولویت گروه صنعتی ایران خودرو است.
 برفروشان با بیان این‌که قطعات ری‌را نیز همانند تارا شامل ضمانتنامه خواهد شد، گفت: در حال حاضر قوای محرکه محصول تارا تا سه سال یا 60 هزار کیلومتر پیمایش ضمانت شده و محصول ری‌را نیز با حصول اطمینان از سطح کیفی هدف‌گذاری شده، در شرایط ضمانتنامه (گارانتی) مطلوبی وارد بازار خواهد شد.  
وی ضمن تاکید بر اجرای دقیق فرآیند تضمین کیفیت محصولات جدید در مراحل مختلف تکوین افزود: در هر مرحله از تکوین محصولات جدید آزمون‌هایی مطابق استاندارد‌های بین‌المللی از جمله آزمون‌های پیمایش اقلیمی، تصادف، ایمنی و عملکرد قطعات تعریف شده است تا محصولی باکیفیت و مطابق با شرایط آب و هوایی کشور به تولید برسد.
 معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این‌که 279 طرح کیفی تعریف شده همه حلقه‌های زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو از طراحی–مهندسی، تامین و لجستیک، تولید، خدمات فروش و خدمات پس از فروش را شامل می‌شود، گفت: دستاورد‌های حاصل از اجرای این طرح‌ها درمحصولات گروه صنعتی ایران خودرو برای مشتریان محسوس و قابل لمس خواهد بود.

نظر شما