شناسهٔ خبر: 56874383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

شهبازی خبر داد؛

اجرای 5 پروژه عمرانی با شعار «در مسیر توسعه» در سده لنجان

موج نیوز

شهردار سده لنجان گفت: برای تحقق شعار «سده لنجان در مسیر توسعه» 5 پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف در این شهر اجرایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در زمینه ارائه خدمات بهتر به شهروندان سده لنجان اظهار داشت: این اقدام در راستای تحقق شعار مدیریت شهری سد لنجان با عنوان «سده لنجان در مسیر توسعه» محقق شده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس ۵ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف به بهره برداری رسیده است، اضافه کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

این مقام مسئول ادامه داد: زیرسازی، جدول گذاری و کانیو  محله پردیس با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، عملیات ‌ فاز دوم روشنایی پارک ها و معابر سطح شهر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، لکه گیری و ترمیم ترانشه های سطح شهر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و بهسازی و نوسازی پارک دو شهید شامل جدول گذاری بلوک فرش و روشنایی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال عنوان پروژه های اجرایی شده در شهر سد لنجان است.

شهردار سد لنجان همچنین به پروژه مسقف کردن گلستان شهدای سد لنجان اشاره کرد و ابراز داشت: این پروژه نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت و به بهره برداری رسید.

44

 

نظر شما