شناسهٔ خبر: 56865503 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مهاجم ایرانی روی هوا ویران‌کننده ظاهر شد

دو سر نجات‌بخش زاهدی برای پوشکاش (عکس)

شهاب زاهدی در عرض کمتر 15 دقیقه دوبار تیمش را از شکست نجات داد؛ او هر دو بار با ضربه سر گلزنی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پوشکاش آکادمیا شب گذشته به تساوی سه بر سه مقابل اویپست دست یافت و با وجود ۲۱ امتیازی شدن، همچنان در رده چهارم جدول لیگ برتر مجارستان قرار گرفت. شهاب زاهدی، ستاره تیمش در این دیدار پرگل و هیجان‌انگیز بود.

مهاجم ایرانی پوشکاش آکادمیا، در بازی این هفته مثل بازی قبل، جایی در ترکیب اصلی نداشت و در دقایق پایانی وارد زمین شد. او در دقیقه 76 جانشین پولیچ شد و در عرض 15 دقیقه، دو بار با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد و تیمش را از شکست نجات داد.

شهاب زمانی که وارد زمین شد، تیمش 2-1 عقب بود؛ او تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین روی یک ارسال از سمت راست، با ضربه سری دیدنی دروازه اویپست را باز کرد تا نتیجه 2-2 شود. حریف 5 دقیقه بعد با زدن گل سوم، دوباره پیش افتاد اما مهاجم ایرانی پوشکاش آکادمیا بار دیگر با ضربه سری غیرقابل مهار، این بار روی ارسالی از سمت راست، دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه 3-3 شود.

زاهدی که با توجه به ترافیک بالای مهاجم در تیم ملی ایران، شانس کمی برای حضور در جام جهانی 2022 دارد، با درخشش در این دیدار نشان داد که انگیزه‌های خاصی دارد و می توان روی او هم حساب باز کرد. شهاب، در 12 بازی برای پوشکاش آکادمیا در فصل جاری 5 گل به ثمر رسانده است.

برچسب‌ها:

نظر شما