شناسهٔ خبر: 56837049 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

وام فوری 10 میلیون تومانی بدون ضامن

اگر مشکلات مالی شما به اندازه‌ای است که یک تسهیلات ده میلیونی هم کارتان را راه می‌اندازد، گرفتن وام خرد از شبکه بانکی کار خیلی سختی نیست. اما حتی گرفتن تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی هم راه ‌و روش ‌خودش را دارد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

برای گرفتن وام ۱۰ میلیون تومانی باید سراغ بانکی بروید که یکی از این وام‌ها و تسهیلات زیر را به متقاضیان ارائه بدهد.

وام خرید کالا معمولا برای تامین مالی خرید لوازم خانگی به متقاضیان پرداخت می‌شود. بانک‌ها برای ارائه این تسهیلات سختگیری زیادی ندارند و اگر دنبال گرفتن یک وام در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین ضامن می‌گردید، این تسهیلات انتخاب خوبی خواهد بود. سقف تسهیلات خرید کالا ۵۰ میلیون تومان است و تقریبا همه بانک‌ها در قالب طرح‌های مختلف مانند خرید لوازم خانگی بانک آینده، طرح همیاران سپهر بانک صادرات، بهین کارت سپه و… این وام را به مشتریان خود می‌دهند. کارمزد یا سود وام خرید لوازم خانگی از ۴ تا ۱۸درصد است و در بانک‌های مختلف فرق می‌کند. پس زمان انتخاب بانک حواستان به این نکته باشد.

همان‌طور که از اسمش هم پیداست، وام فوری تسهیلاتی است که از لحظه درخواست توسط متقاضی در سریع‌ترین زمان ممکن به او پرداخت می‌شود. زمان تحویل وام فوری از زمان درخواست ۲ تا ۳روز کاری طول می‌کشد. وام نقدی طرح یاس بانک سینا و دی کارت بانک دی هر دو جزو وام‌های فوری هستند که بازپرداخت ۳۶ ماهه دارند و بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان هم به متقاضی تسهیلات می‌دهند.

وام نقدی هم یکی از تسهیلاتی است که در مواقع ضروری و لازم امکان دریافتش را از شبکه بانکی دارید. وام نقدی با کارمزد و سود بانکی ۴درصد کم‌بهره‌ترین تسهیلات در شبکه بانکی محسوب می‌شود. وام نقدی شامل مجموعه وام‌هایی است که متناسب با شرایط متقاضی وام از جمله موقعیت شغلی، کارکرد حساب سپرده یا حساب جاری، داشتن ضمانت مانند سند ملکی، جواز کسب و ضامن کارمند رسمی و … به او امکان گرفتن تسهیلات را می‌دهد.

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما