شناسهٔ خبر: 56820857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان 6 آبان 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان 6 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

ذوب آهن امروز و از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر میزبان نفت مسجد سلیمان است. برای تماشای پخش زنده بازی ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان 6 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان 6 آبان 1401

پخش زنده ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان 6 آبان 1401

ذوب آهن امیدوار است با برتری خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان، به استقبال تعطیلات لیگ برتر برود. شاگردان مهدی تارتار سه‌هفته‌ای است که موفق به کسب برد نشده‌اند و مقابل تیمی قرار می‌گیرند که بعد از چهار باخت متوالی، هفته گذشته بالاخره رنگ امتیاز را دید و امیدوار است که با امتیاز از اصفهان به مسجدسلیمان برگردد و باید دید نتیجه این بازی چه خواهد شد.

در هفته گذشته، ذوب آهن با یک گل به گل گهر باخت و دیدار نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان هم گلی نداشت. در جدول ذوب آهن 10امتیازی تیم دوازدهم جدول است و نفت 9امتیازی در رده چهاردهم قرار دارد.

در 10 تقابل دو تیم با هم در سالیان اخیر، 2 بار ذوب آهن پیروز شده و 1 بار نفت مسجد سلیمان، 7 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان 6 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما