شناسهٔ خبر: 56819363 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طیبی در آخرین دقیقه علیه تیم سابق؛

گل حیاتی ستاره ایرانی در چمپیونز لیگ

ستاره ایرانی پالما اسپانیا در جدال با تیم سابق خود درخشان ظاهر شد و گلزنی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی ۲۴ ساعت پس از اینکه در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسپورتینگ پاریس فوق‌العاده ظاهر شده و در جریان برتری ارزشمند ۱۱ بر ۵ تیمش دو گل به ثمر رسانده بود، امشب هم در جدال با غیرت قزاقستان نمایش تاثیرگذاری ارائه داد.

تیم فوتسال پالما در حالی که طیبی را جزو پنج بازیکن ابتدایی و مسلم اولادقباد را در فهرست نفرات خود داشت،  از ساعت ۱۸:۳۰ امشب مقابل تیم فوتسال غیرت، قهرمان قزاقستان و اروپا قرار گرفت تا دومین بازی خود در گروه A لیگ قهرمانان را برگزار کند.

پالما اسپانیا که شب گذشته با دو گل طیبی و دو پاس گل اولادقباد به برتری پُر گل برابر اسپورتینگ فرانسه دست پیدا کرده بود، امشب در آستانه باخت مقابل تیم یک‌امتیازی غیرت قزاقستان قرار داشت که بازهم کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گلزنی کرد و مانع از شکست تیمش شد.

حسین طیبی که طی دو فصل اخیر در بنفیکا پرتغال عضویت داشته و پیش از آن هم چهار سال فوق‌العاده در غیرت سپری کرده و به دو عنوان آقای گلی در لیگ برتر قزاقستان، قهرمانی‌های متوالی در لیگ برتر این کشور و همچنین نایب‌قهرمانی و مقام سومی در لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود، امشب مانع از برتری تیم اسبق خود شد.

این ستاره ایرانی در حالی که غیرت امشب در آستانه برتری دو بر یک مقابل پالما اسپانیا قرار داشت، موفق به گلزنی در دقیقه ۳۹ شد تا این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

پالما اسپانیا در شب گلزنی طیبی موفق به این تساوی ۴ امتیازی شد تا به تنهایی در صدر جدول گروه نخست لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد و غیرت هم با ۲ امتیاز موقتا در جایگاه دوم ایستاد.

نظر شما