شناسهٔ خبر: 56805381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازیکنانم به خودباوری رسیده‌اند؛ هورسان تیم پرمهره‌ای بود

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: ما همیشه روی امتیازات آخر به مشکل برمی‌خوریم و تلاش کردیم تا با ریکاوری روحی_روانی این ضعف را برطرف کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید عقیلی پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل تیم والیبال هورسان رامسر در هفته ششم لیگ برتر والیبال آقایان کشور اظهار داشت: در طول هفته گذشته روی نقاط ضعف تیم هورسان کار کرده بودیم و شناخت خوبی از آنها داشتیم. بازیکنانم در بازی امروز به خوبی دفاع داخل زمین را به اجرا گذاشتند و توانستیم تیم پرمهره هورسان را شکست دهیم.

وی افزود: هورسان تیم بسیار خوبی است که نتایج خوبی به دست آورده و تیم‌های بزرگی را شکست داده است و امروز پیروزی با ارزشی را به دست آوردیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند درباره عوامل تفاوت عملکرد تیمش نسبت به بازی‌های گذشته، گفت: بازیکنانم پس از صحبت‌هایی که با آنها انجام دادیم، به خودباوری رسیدند؛ همیشه روی امتیازات آخر به مشکل بر می‌خوردیم، به طور مثال مقابل پیکان و شهداب هم می‌توانستیم پیروز شویم اما به خاطر همین مشکل نتیجه را از دست دادیم و در این بازی تلاش کردیم تا با ریکاوری روحی_روانی این ضعف را برطرف کنیم و امروز شاهد یک پیروزی عالی بودیم.

عقیلی درمورد بازی آینده گیتی‌پسند مقابل ایفا سرام اردکان، خاطرنشان کرد: اردکان هم تیم پرمهره‌ای است؛ به هر حال این تیم را آنالیز خواهیم کرد و امیدوارم که بتوانیم دست پر از اردکان برگردیم.

انتهای پیام/170

نظر شما