شناسهٔ خبر: 56792711 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

چرا بلینگام دورتموند را جای منچستریونایتد انتخاب کرد؟

جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، در مورد دلایل انتخاب این تیم به جای منچستریونایتد صحبت کرده است.

صاحب‌خبر -
برترین‌ها پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2020 بود که جود بلینگام، ستاره جوان و انگلیسی با رقم قابل توجه 30 میلیون پوند از بیرمنگام سیتی به دورتموند پیوست. البته در آن مقطع شایعات زیادی در مورد انتقال این هافبک جوان به منچستریونایتد وجود داشت و حتی جود بلینگام از زمین تمرینی این باشگاه نیز بازدید کرد. اما او در نهایت تصمیم گرفت راهی دورتموند شود و پیشرفت بلینگام در دو سال اخیر نشان می دهد این تصمیم درست بوده است.

جود بلینگام گفت: در آن مقطع من فرصت زیادی برای تصمیم گیری داشتم، زیرا در دوران قرنطینه بودیم و مسابقات فوتبال تعطیل شده بود. شرایط بسیار دشوار بود، زیرا می دانستم که به زودی باید تصمیم مهمی در مورد آینده ام بگیرم و البته فرصت کافی نیز برای انجام این کار دارم. اما معمولا باید بین بهترین و بدترین راه یکی را انتخاب کرد.

بوندسلیگا چند هفته زودتر از مسابقات لیگ برتر انگلیس آغاز شد و من می توانستم ببینم عملکرد و شرایط دورتموند در زمین چگونه است. در آن مقطع احساس می‌کردم من می توانم در زمین به این تیم برای بهتر شدن کمک کنم و البته آنها نیز می توانند زمینه پیشرفت من را فراهم سازند. من با خودم فکر کردم که اینجا فرصت بیشتری برای درخشش دارم و به همین دلیل دورتموند را انتخاب کردم."

 

نظر شما