شناسهٔ خبر: 56745626 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت بندرپل:

یکی از عوامل مهم پایداری انقلاب نحوه ایفای نقش رهبر انقلاب است

فاطمه علی آبادی

امام جمعه اهل سنت بندرپل گفت: با تمام وجودم معتقدم که انقلاب اسلامی ایران پایدارترین انقلاب در مقایسه با سایر انقلاب‌های معاصر است، چرا که از نعمت رهبری الهی مقام معظم رهبری برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ بازماندگان امام جمعه اهل سنت بندرپل با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند این انقلاب تبدیل به درخت تناوری شده است افزود: الحق و الانصاف هم اینچنین است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این درخت مبارک و تناور انقلاب به برکت خون شهدا رشد کرده است و بدین جا رسیده است گفت: غلط می‌کنند آن کسانی که فکر کندن این درخت را در سر خود بپرورانند و برای حراست از این انقلاب اسلامی سربازان، شیران و گوش به فرمانان آیت الله خامنه ای منتظر یک اشاره هستند تا دنیا را به کام فریب خوردگان انگلیسی و آمریکایی تلخ نمایند و آنها را به پیش اربابانشان بفرستند.

شیخ بازماندگان افزود: البته خواص امت و صاحبان کرسی‌های علمی و پژوهشی و درس در مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین صاحبان منابر باید در آگاهی بخشی به نسل جوان در جهاد تبیین به وظیفه خود عمل بکنند و ضمن تبیین مسائل به این قشر مؤثر جامعه، در بین آنها و با آنها باشند و با سعه‌صدر پذیرای آنها و جوابگوی سؤالاتشان باشند.

امام جمعه اهل سنت بندرپل بیان کرد: نعمت مقام معظم رهبری برای ما مسلمانان و مردم شریف و نجیب ایران، نعمتی بی بدیل و بی نظیر است که از سوی خداوند سبحان به ملت ایران و جهان اسلام اعطا شده است.

وی تاکید کرد: رهبری و تدبیر مقام معظم رهبری، آیت الله خامنه‌ای نقش بی بدیلی در تحقق تمامی حماسه‌ها از بدو رهبری ایشان تا حال حاضر داشته و حضرت ایشان در تمامی فتنه‌ها و اغتشاشات با الهام گرفتن از حکم خدا و روش رسول خدا صلی الله علیه و آله حکیمانه آتش فتنه‌های فتنه‌گران را خاموش نموده و امید و زندگی را به جامعه هدیه داده اند.

نایب رئیس شورای روحانیت شهرستان بندرخمیر افزود: من که افتخار تبعیت و سربازی ایشان را دارم، باید اعتراف کنم که هنوز ما و جامعه بزرگ ایران و جهان آنطور که باید حضرت آیت الله خامنه‌ای را نشناخته ایم، ایشان یک نعمت فوق العاده الهی است که نظیرش در عالم یافت نمی‌شود.

امام جمعه شهر بندرپل تصریح کرد: که شخصیت منحصر به فرد حضرت آیت الله خامنه‌ای شخصیتی نجیب، حکیم و مهربان و مدبر است تا جایی که همیشه جامعه را دعوت به وحدت و یکپارچگی می‌فرمایند و جامعه و مردم را به عقلانیت و منطق و آرامش و قانون دعوت نموده و اظهار فرموده و می‌فرمایند اگر مشکلی هم در درون خانواده بزرگ نظام هست باید از طریق درست و قانونی به مشکلات پرداخته شود.

شیخ بازماندگان از سعه‌صدر مقام معظم رهبری سخن گفت و افزود: ایشان از سعه‌صدر بسیار مثال زدنی برخوردار هستند است و گفتارشان بسیار حکیمانه و مدبرانه و الهی است.

امام جمعه اهل سنت شهر بندرپل خاطرنشان کرد: این که مردم قدر نعمتی را بدانند، باعث می‌شود این نعمت افزایش یابد و باید از نعمت وجود ایشان و نعمت وجود رهبری قدردانی کنیم.

نظر شما